Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Uitslag door medicijngebruik

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

Hopelijk is het niet nog verder uitgebreid ...

slaap lekker n mooi weekend,
Roely

Bericht door Roely »

[QUOTE=M&MS;824558]ik wil op zijn minst een bloedonderzoek.
[/QUOTE]

goed zo cora, ze kunnen beter 10 keer voor niks kijken dan 1 keer te laat !
Roely

Bericht door Roely »

heb je al gebeld cora ?
M&MS

Bericht door M&MS »

Ze is zoek!!!

Ondertussen drogen de bultjes op mijn hand uit, maar ze zitten ook op mijn vingers.

Het is zo'n rotgezicht dat ik al die tijd met een vest met superlange mouwen loop met steeds een shirt eronder met nog langere mouwen.

Alleen mijn vingers komen eruit. En daar vallen de bultjes minder op.
Polly

Bericht door Polly »

't Is nu een week geleden dat je die msvpk gemaild hebt, dus dat schiet niet op. :boos:
Als ik jou was zou ik morgen bellen, en niet opgeven voor je die neuro zelf aan de lijn hebt gehad.
Die moet hier van weten voor je nieuwe Tysabri krijgt.

Hou je ons op de hoogte?
Sterkte!
heleendr

Bericht door heleendr »

het zou idd heel goed een reactie op medicijn gebruik kunnen zijn

ik kreeg een jaar of wat terug overal gal bulten en rode (net wijnvlekken) plekken over mijn hele lichaam..en jeuken dat ze deden

bleek later een reactie op amociciline in combi met de rest van de chemie te zijn:(

trouwens ook de verdoving bij de tandarts zorgde voor een prettig resultaat:( :boos: , het niet meer kunnen spreken

ik zou als ik jou was een onderzoek eisen dan weet je misschien waar je aan toe ben

voorals nog neem ik nu bijna geen enkel medicijn meer gezien de diagnose ppms is wat een perfecte combi met de cva's is:(

ik wens je in ieder geval sterkte!!!
emseflems

Bericht door emseflems »

ik herken die blaasjes ook. Op mn rug, buik, borst, schouders en handen. (raar genoeg niet op mn benen) Vreselijk jeuken!
Ik heb er ook een hormoonzalf voor gekregen, werkt als een tierelier.

Maar inmiddels zijn de blaasjes uitgedroogd en lijken mn handen wel schuurpapier. Nu dus maar aan de slag met vaseline om de boel weer een beetje apeteitelijk te maken.

Bij mij begon t na t starten van anti-depressiva. Of t daar mee te maken heeft, durf ik niet met zekerheid te zeggen. t Zou wel kunnen volgens de HA, maar zeker weten doe je dat volgens mij nooit.

Ik heb deze blaasjes eerder gehad en toen geen zalf gekregen. Overigens zat t toen alleen op mn handen, en dat krabte ik gewoon helemaal kapot. Toen had ik die pillen niet... (voor voor diagnose)
M&MS

Bericht door M&MS »

Ik kwam net een zalfje tegen van een keer eerder toen ik blaasjes op mijn been had. Toen is er een test gedaan en bleek ik allergisch voor huisstofmijt.

Of bleek, ik wist het al, maar had er al een tijd geen last van.

Nu zei de huisarts direct "Medicijnen". Hij heeft al een keer flink op z'n duvel gehad van de neuro, omdat hij een diagnose stelde die 1 fout was en 2 niet door hem mocht worden gegeven.:cool:

Hij stuurt mij dus door.

[B]Polly[/B], ik heb gebeld, maar ze was zoek. Ze is volgens mij op dinsdag vrij, maar ik zal proberen of ik dan rechtstreeks bij de neuro terecht kan.
M&MS

Bericht door M&MS »

Om jullie gerust te stellen, ik heb de MSpleeg te pakken gehad en gevraagd of ik geen test tegen antistoffen (Tysabri) kon krijgen.

Zucht spychologie: "Denk je dat het aan Tysabri ligt?"

"Neuh, ik denk dat het aan de kat ligt, maar wil medicatie even uitsluiten."

Anders had ik vast een preek gekregen dat het overal aan kan liggen en daar had ik geen zin in.

Ze belt terug.

En ja, ik weet het, ik heb sterk de neiging te baggatelliseren en ooit zal mij dat wel eens heel duur komen te staan. Maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar.
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

[QUOTE=M&MS;825640]

En ja, ik weet het, ik heb sterk de neiging te baggatelliseren
en ooit zal mij dat wel eens heel duur komen te staan.

Maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar.[/QUOTE]

Ben benieuwd wat ze je te vertellen heeft, strakjes....

Vind het goed, dat je r net zo los
mee omgaat als ik... [I]tis al ruk zat.[/I]... meer dan...

:girlpower: hoplijk snel uitsluitsel wat t is!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp