Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Stootkuur en menstruatie

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Polly

Bericht door Polly »

Klopt. Is een bekende bijwerking van prednison. Bij vrouwen dan. ;)
Gek eigenlijk dat je nooit een bijsluiter krijgt van medicijnen die ze je in het ziekenhuis geven. Alsof dat er niet toe doet. :???:
Liselotje

Bericht door Liselotje »

Vandaag mijn menstruatie gekregen, gelukkig :) wel een week te laat :(

Merk wel iets heel vreemds. Nu mijn menstruatie is gekomen loop ik vandaag plots weer zoals voor de schub? alsof ik in 1 dag verschrikkelijke vooruitgang heb geboekt???
Floor 1953

solumedrol bijsluiter

Bericht door Floor 1953 »

solumedrol bijsluiter

[quote]Gek eigenlijk dat je nooit een bijsluiter krijgt van medicijnen die ze je in het ziekenhuis geven. Alsof dat er niet toe doet. :???:Polly 12 januari 2012 19:07[/quote]

Waar internet al niet goed voor is, [URL="http://www.consumed.nl/bijsluiters/3364/Solu-Medrol"]bijsluiter[/URL] van het medicijn.
Floor 1953

solumedrol bijsluiter

Bericht door Floor 1953 »

solumedrol bijsluiter

[quote]Gek eigenlijk dat je nooit een bijsluiter krijgt van medicijnen die ze je in het ziekenhuis geven. Alsof dat er niet toe doet. :???:Polly 12 januari 2012 19:07[/quote]

Waar internet al niet goed voor is, [URL="http://www.consumed.nl/bijsluiters/3364/Solu-Medrol"]bijsluiter[/URL] van het medicijn.
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

😱 bij mij blijft de menstruatie ook weg na een predkuur,
anders volgende x vrijen met n condoom erbij?
Zijn jullie zeker save .... ❤

Groetjes n een zonnige zondag,
Polly

Bericht door Polly »

Mooie link van Floor 1953. :cool:
Gebruik dan wel even CTRL+F en tik 'menstruatie' in het zoekvak, anders ben je morgen nog niet klaar. ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp