Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hoe gaan jullie om met warmte/ de zon?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

Pff....de komende dagen zie ik met angst en beven tegemoet.

Ik heb me vandaag een gel coolpack gekocht bij de Kruidvat,die ik dan ook in mn nek ga leggen als ik thuis ben.
Een soort van arme-sloeber-Cobber ;)....

Ik kan me alleen zo snel niks bedenken hoe ik hem om zou kunnen binden,zodat ik hem niet steeds vast hoef te houden. Een theedoek om nek binden is meteen weer zo warm.
Suzan

Bericht door Suzan »

Een panty(kousje)?
MissB

Bericht door MissB »

In een dun sjaaltje?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

[QUOTE=Suzan;1056031]Een panty(kousje)?[/QUOTE]

Dat is een goede! daar had ik niet aan gedacht. :)
belladonna

Bericht door belladonna »

Als je tips tegen de warmte in toetst op Google krijg je de top 10 aan tips.

Wat mij veel plezier schenkt is een koelmat voor de honden onder mijn kuiten en voeten leggen in bed.
Dan koelt je lichaamstemperatuur af.

En wat zeker ook belangrijk is om je stress hormoon niet aan te sporen door je druk te maken over de warmte.
Dan krijg je het alleen nog maar warmer.. 😉
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

[QUOTE=belladonna;1056057]

En wat zeker ook belangrijk is om je stress hormoon niet aan te sporen door je druk te maken over de warmte.
Dan krijg je het alleen nog maar warmer.. 😉[/QUOTE]

:cool: :D
Draakje

Bericht door Draakje »

Ik kan de laatste jaren erg slecht tegen de warmte dus ik houdt mijn ramen en deuren dicht, grote ventilator aan en hop.. buiten 33 graden, binnen 23 graden. Drink veel ijskoud water, zeker geen fris of warme thee. 's Nachts eerst slaapkamer een uurtje vol de ventilator aan, nog voor ik naar bed ga.. geen dekbed, maar alleen een laken..
Het is dan goed te doen.. en ach ja.. Met dat weer wat we hier hebben is het nog echt lang afzien, toch?
salimadesweet

Bericht door salimadesweet »

[QUOTE=Klick;1044450]Mag ik vragen hoe jullie omgaan met warmte/ de zon?

Zit er voor jullie verschil tussen de warmte hier (NL) en de Franse/Spaanse warmte?

Hebben jullie tips:D?

Ik heb nog geen airco.. Ik weet nog niet hoe mijn lijf nu (met ms) omgaat met warmte..
Voorheen was ik echt een zon liefhebber ik hoop zo dat ik er nog tegen kan.

Wat Zijn eigenlijk de klachten als het mis gaat door warmte?
Of is dat ook voor iedereen anders:???:

Zit een beetje te twijfelen voor het boeken van de zomervakantie vandaar[/QUOTE]





Ik heb juist heel erg last van de winter

alleen doen mijn benen en voeten nu zeer

zit met mijn voeten in een bad met ijsklontjes misschien helpt dat ook bij u
Sander Almere

Bericht door Sander Almere »

Op de piekuren binnenzitten. Af en toe een zonnestraaltje maar veel koelte opzoeken en zo is het te doen.
belladonna

Bericht door belladonna »

Ijskoud drinken zorgt ervoor dat je even verkoeling hebt.
Maar je lichaam denkt dan, ik moet aan het werk om dit te corrigeren.

Beter is het om lauwe thee te drinken en juist drinken wat niet in de koeling staat.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp