Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hoe gaan jullie om met warmte/ de zon?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
belladonna

Bericht door belladonna »

Met mijn verrijdbare airco en waaier, ramen en gordijnen dicht
21 graden.
Lekker hoor.😀
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=belladonna;1056407]Met mijn verrijdbare airco en waaier, ramen en gordijnen dicht [/QUOTE]
Hoe doe je dat met de afvoer van de airco; moet je daarvoor toch een raam of deur op een kier hebben, of kan dat ook via een rioolaansluiting/waterafvoer ofzo?

Pfff, heb me sinds dinsdag binnen opgesloten en kom echt alleen voor het hoogst noodzakelijke buiten. In de avond gaat het wel weer.
belladonna

Bericht door belladonna »

We hebben een klapraampje.

Mijn man heeft een plaatje hout op maat gemaakt met een gat en aansluiting voor de slang.
Airco op een tafeltje.

Werkt perfect. 😀
Liselotje

Bericht door Liselotje »

Hier ook 1 die er slecht tegen kan. Blijf in de schaduw en regelmatig een ijsje.

Het is bij mij echt de hoge luchtvochtigheid in combi met warmte. 33 °c met luchtvochtigheid van 40% trek ik wel. Hooguit iets meer puddingbenen.

Net was het 24 °c met luchtvochtigheid van 80% en ik kan letterlijk niet meer een stap zetten. Pas na een ijsje doen mijn benen weer iets.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp