Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Project school

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
VeraPerlaImke

Project school

Bericht door VeraPerlaImke »

Hallo allemaal,

Wij zijn Vera, Perla en Imke en wij zitten nu in 4 vwo. Wij moeten voor school een project doen waarbij we onderzoek doen naar MS. Hierbij moeten wij een hulpmiddel bedenken om het leven van MS patiënten makkelijker te maken. Wij moeten voor het project ook iemand interviewen. Als iemand hiervoor open staat, zou dat fijn zijn!

Groetjes Vera, Perla en Imke
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Dag Vera, Perla en Imke,

Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd; misschien is het handig als jullie vertellen in welke plaats jullie school is, en/of hoe jullie iemand zouden willen interviewen. Dan is het vast makkelijker voor mensen om te kunnen bepalen of ze jullie hierbij kunnen helpen.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ik vind het niet erg om geïnterviewd te worden (via de mail, als het te ver weg is), maar ik had nog niet gereageerd omdat ik geen hulpmiddelen nodig heb. Ik weet niet of dat uitmaakt? Ik denk dat jullie er het meeste aan hebben als iemand al beperkingen heeft waar hij/zij hulpmiddelen voor zou kunnen gebruiken, maar misschien heb ik het mis.
benka

Bericht door benka »

ga morgen naar de supportbeurs utrecht
belladonna

Bericht door belladonna »

Dat is een uitstekend idee Benka.
VeraPerlaImke

Bericht door VeraPerlaImke »

Hallo,

Onze school ligt in Aalten, dat ligt in de Achterhoek. Wij hoeven niet per se iemand in het echt te spreken. Via de mail of op Skype is ook prima. Wij zouden graag willen weten wat voor MS-patiënten het meest lastig is om mee te leven en wat jullie anders zouden willen. Wij willen jullie alvast bedanken voor de reacties.

Groetjes
Sharon

Bericht door Sharon »

Zowel via skype al via mail wil ik jullie eventueel wel helpen met het interview.

Dat mijn fijne motoriek is aangetast en dat daarnaast mijn handen een verminderd gevoel hebben is voor mij het meest lastige om mee te leven.
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Wil jullie wel helpen hoor

Groetjes Chyta [/COLOR]
VeraPerlaImke

Bericht door VeraPerlaImke »

[QUOTE=sharon;1046852]Zowel via skype al via mail wil ik jullie eventueel wel helpen met het interview.

Dat mijn fijne motoriek is aangetast en dat daarnaast mijn handen een verminderd gevoel hebben is voor mij het meest lastige om mee te leven.[/QUOTE]

Hoi Sharon,

Het zou echt fijn zijn als je met ons wilt gaan skypen. Wanneer zou dit eventueel kunnen?

Groetjes
VeraPerlaImke

Bericht door VeraPerlaImke »

[QUOTE=chyta;1046998][COLOR="Purple"]Wil jullie wel helpen hoor

Groetjes Chyta [/COLOR][/QUOTE]

Hoi Chyta

Het zou ons erg helpen als jij met ons kan skypen. Wanneer zou dat eventueel kunnen?

Groetjes
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp