Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Dames opgepast: Siliconen implantaten kunnen MS veroorzaken

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Fia

Bericht door Fia »

Hebben wij hier toch een voordeel......

We kunnen rustig onze borsten laten vergroten..... Ms hebben we toch al :D :D

Liefs,
Fia
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=storm;859245]ik wil alleen even tegen elsepels zeggen dat ik haar totaal begrijp, als je niet tevreden bent met je lichaam kun je daar psychisch heel erg mee in de knoop komen en dan vind ik het alleen maar een goede zaak dat er wat aan gedaan kan worden.[/QUOTE]
Er wat aan gedaan kan worden? Denken jullie nou werkelijk dat je daarmee de kern van je psychische probleem (negatief zelfbeeld) oplost?
Ik zou serieus eerst een goeie mental coach/psychotherapeut zoeken voordat je je borsten laat oppompen :cool:
Het is de doorgeslagen westerse idioterie, 2000 km verderop hopen ze op een beetje drinkwater en hier overweegt men een borstvergroting omdat ze zich er niet zeker over voelen??
Ja maar het is hier mogelijk dus why not zeker? Ja amehoela, denk na ajb :cool:
storm

Bericht door storm »

nou jolande, volgens mij heeft elsepels er juist erg goed over nagedacht, dus je hoeft niet zo neerbuigend te doen over de beslissing van haar en vele andere!!!


stel jezelf eens voor als je bijv. 50 kilo overgewicht zou hebben, je valt af, en je zit daarna met een lichaam wat goed op gewicht is, maar je nog steeds geen leuke kleding aan kan of belemert wordt in je doen en laten door loshangend vel,dan voel je je dus nog steeds niet happy met je lichaam waar je zo hard aan gewerkt heb, en er is een oplossing door het overtollige vel weg te laten halen en eventueel je borsten op laten vullen omdat ze anders ergens op je buik hangen (sorry als het wat ongenuanceerd overkomt, maar het gaat even om het voorbeeld)
eerlijk zeggen, zou jij dat dan niet doen?

ik heb zelf ook geen ervaring met dit soort problemen, maar ik ga niet wijsneuzerig doen en direkt een vingertje naar iemand wijzen omdat diegene nu eenmaal andere priortiteiten stelt dan jijzelf, probeer je gewoon eens in te leven in die mensen.

en even off-topic
laat astjeblieft de water/hongersnood er buiten, dat is zo'n misplaatste vergelijking die te pas en te onpas wordt misbruikt door mensen die dat heel hard roepen maar zelf geen poot uitsteken om daar daadwerkelijk iets aan te veranderen, dus die discusie laten we maar hierbij, want dat is iets van een totaal andere orde en past totaal niet in dit topic.

gr.
christa (storm)
Jolande

Bericht door Jolande »

Nee niet neerbuigend, ik denk er gewoon totaal anders over, mag dat?
En ga jij mij nou vertellen dat ik het leed in de 3e wereld niet mag aanhalen? Je kent mij niet dus suggereer dan ook niet al die onzin.
Misschien voel jij je schuldig naar je minder bedeelde medemens, daar heb ik met reden geen last van :cool:
En nee, ik zal nooit iets aan mezelf verbouwen als het medisch niet noodzakelijk is.
Ik zou zeggen laten we de gezondheidszorg vooral gebruiken om mensen gezond te maken :cool:
storm

Bericht door storm »

je mag er van mij anders over denken hoor jolande, maar breng het niet op een neerbuigende manier, want dat is wat jij doet!!

en nogmaals, het leed in de derde wereld erbij halen is zo makkelijk, te pas en te onpas wordt dat overal aangehaald, maar als jij dat erbij wilt betrekken, ga je gang hoor!!:gek:

en dat ik jou niet ken,heb je gelijk in (ben ik ook niet rouwig om, maar dat terzijde) maar je doet dus precies hetzelfde in jouw reactie's

jij vind dat mensen met dit soort klachten er maar een mental coach bij moeten zoeken voordat ze hun borsten op laten pompen,terwijl het iets complexer ligt dan dat jij suggereert, maar jij kent die mensen ook niet en je staat ook direkt met je mening klaar, dus leg eens helder uit waarom jij je mening wel mag uiten en als een ander het doet, ga je gelijk in de verdediging, vrij krom,toch?

christa (storm)
Jolande

Bericht door Jolande »

Wat zanik je nou met te pas en te onpas?
Als jij als een struisvogel door het leven wil, mij best, ik niet.
Beetje relativeren, ja ook buiten de grenzen van je veilige dorp zou je geen kwaad doen, maar zal verder geen woorden aan je vuil maken, lijkt me vrij nutteloos :moe:
Giechel

Bericht door Giechel »

ik had eerst de ms en pas daarna de implantaten.
ik heb ook nooit een vreemd zelfbeeld gehad maar vond het gewoon mooier.
bij mij.
ik denk ook dat je het jezelf nooit aan moet laten praten, ook niet door reclame en zeker niet door een man.
en een minderwaardigheidscomplex zit in jezelf en niet in een cupmaat.

allemaal waar.
en je moet je er heel goed in verdiepen en zelfs dan heb je geen garantie.
verder vind ik dat iedereen gewoon lekker zelf moet weten wattie doet.
storm

Bericht door storm »

ja nu is het natuurlijk zaniken wat ik doe...ach ja, so be it:ogen:

maar je kunt dus geen antwoord geven op mijn vraag, waarom wijs jij je wijsneuzerige vingertje naar mensen die iets doen wat totaal niet in jouw straatje ligt,en vertel je hun maar even dat ze een mental coach in de arm moeten nemen!! maar owee...als iemand tegen jouw woorden ingaat, dan gooi je er maar weer een paar loze kreten uit!!

ik doe niet aan struisvogelpolitiek, ik geef wel degelijk om de problemen in de wereld, mischien wel net zoveel als jij,of net zo weinig,dat kan ook.ben gelukkig niet zo iemand die met de problemen in de derde wereld op de proppen komt zodra er zich een "westers" probleem voordoet.

ik weet dat soort problematiek en deze discussie los van elkaar te zien, dat heeft niks met relativeren te maken, maar gewoon met nuchter inzicht.
moet je ook eens proberen, mischien kun je dan eens inleven in de problemen van een ander, je hoeft het niet altijd maar met andere mensen eens te zijn, maar als je zelf over relativeren begint, zou ik denken start eens bij jezelf, zal mischien moeilijk zijn voor je, maar ach..dan kun je altijd nog je eigen raad opvolgen..neem een mental coach!!!

en nu ga ik de deur uit, en ga ik mij buiten de grenzen van het o zo veilige Den Haag begeven:D

christa (storm)
Roely

Bericht door Roely »

[QUOTE=storm;859429]en nu ga ik de deur uit, en ga ik mij buiten de grenzen van het o zo veilige Den Haag begeven:D
[/QUOTE] :D :p :D

en ik ga mijn tieten water geven want ze gaan hangen :haha:

(daar gaat dit topic toch over) :???:
Corinne

Bericht door Corinne »

[QUOTE=storm;859429]ja nu is het natuurlijk zaniken wat ik doe...ach ja, so be it:ogen:

maar je kunt dus geen antwoord geven op mijn vraag, waarom wijs jij je wijsneuzerige vingertje naar mensen die iets doen wat totaal niet in jouw straatje ligt,en vertel je hun maar even dat ze een mental coach in de arm moeten nemen!! maar owee...als iemand tegen jouw woorden ingaat, dan gooi je er maar weer een paar loze kreten uit!!

ik doe niet aan struisvogelpolitiek, ik geef wel degelijk om de problemen in de wereld, mischien wel net zoveel als jij,of net zo weinig,dat kan ook.ben gelukkig niet zo iemand die met de problemen in de derde wereld op de proppen komt zodra er zich een "westers" probleem voordoet.

ik weet dat soort problematiek en deze discussie los van elkaar te zien, dat heeft niks met relativeren te maken, maar gewoon met nuchter inzicht.
moet je ook eens proberen, mischien kun je dan eens inleven in de problemen van een ander, je hoeft het niet altijd maar met andere mensen eens te zijn, maar als je zelf over relativeren begint, zou ik denken start eens bij jezelf, zal mischien moeilijk zijn voor je, maar ach..dan kun je altijd nog je eigen raad opvolgen..neem een mental coach!!!

en nu ga ik de deur uit, en ga ik mij buiten de grenzen van het o zo veilige Den Haag begeven:D

christa (storm)[/QUOTE]

:goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp