Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Dames opgepast: Siliconen implantaten kunnen MS veroorzaken

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
storm

Bericht door storm »

sterkte elsepels met de uitslag van je bloed, hopelijk valt het allemaal mee,
je slaat de spijker op z'n kop, respect naar anderen toe is zeer zeker een groot goed:)

ik vind ook niet dat plastische chirurgie het streven moet worden van vrouwen giechel.
als iemand elk rimpeltje kost wat het kost wil bestrijden omdat ze er niet tegen kunnen om ouder te worden, of van een mooie B of C cup naar een dubbel D,een bil,wang-implantaten of erg graag op barbie wilt lijken, dan heb ik ook mijn bedenkingen, maar dan nog is het zijn of haar beslissing.

maar daar ging het hier niet om, jolande gaf wel heel ongenuanceerd haar mening,zonder het van een andere kant te bekijken en dan nog op haar teentjes getrapt zijn als ze de bal terug gekaatst krijgt.
want als ik de verhalen hier lees van de vrouwen die implantaten hebben, krijg ik niet de indruk dat ze eerder een psycholoog nodig hadden dan een operatie.

gr,
christa (storm)
naat33

Bericht door naat33 »

Dat klopt bij mij in ieder geval helemaal.
Was echt niet labiel, en had er ook geen psychische klachten van dat ik zo plat was als een dubbeltje.
De mogelijkheid deed zich voor, en na een jaar research heb ik het gedaan.
Ik ben er nog iedere dag heel gelukkig mee, en met een B-cup ben ik dus ook echt geen pamela anderson, hahaha....
Maar voel me wel vrouw....:)
Ieder zijn eigen ding, je moet doen waar je gelukkiger van word
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik ben een man maar geniet met volle teugen van dit topic. Ik leer weer van alles de laatste dagen.

Ga zo door dames, ik volg jullie!
Ekster

Bericht door Ekster »

Wat heb jij dan allemaal te leren Dannifan?:cool: :D
gerda L

Bericht door gerda L »

[QUOTE=Roely;859533]Pfieuuuuuuuuuw heb ik effe mazzel dat ik geen pokon in huis heb :haha:

maar van badschuim en water gaan ze dus ook niet omhoog dat heb ik getest :D

misschien een elastiekie erom en dan om mijn oren heen :haha:[/QUOTE]

:haha: heb je al eens sate stokjes geprobeerd?
oprollen en dan het stokje erdoor:haha:
gerda L

Bericht door gerda L »

[QUOTE=Jolande;859278]Er wat aan gedaan kan worden? Denken jullie nou werkelijk dat je daarmee de kern van je psychische probleem (negatief zelfbeeld) oplost?
Ik zou serieus eerst een goeie mental coach/psychotherapeut zoeken voordat je je borsten laat oppompen :cool:
Het is de doorgeslagen westerse idioterie, 2000 km verderop hopen ze op een beetje drinkwater en hier overweegt men een borstvergroting omdat ze zich er niet zeker over voelen??
Ja maar het is hier mogelijk dus why not zeker? Ja amehoela, denk na ajb :cool:[/QUOTE]

ik vind je uitspraken vaak echt heel erg en neebuigend:boos:
ik heb zelf ook iets laten doen door een plastich chirurg en liep ook jaren rond met psygische problemen en ben door die operatie beter in het leven gaan staan

en over nadenken gesproken
zoiets doe je niet zomaar
daar gaan wel wat jaren overheen hoor voordat je zo een stap neemt
je doet precies of dat zomaar gedaan is

dus ga aub niet de #$% uithangen als je de achtergronden van de mensen niet kent!!!!!
want jou opmerkingen kunnen vaak kwetsend en bot overkomen
want je hakt er hier niet allleen in maar wel op meerdere topics

waarom doe je alt zo aanvallig en ben je vaak zo negatief op anderen
dat wil ik wel eens weten
Jolande

Bericht door Jolande »

Ik hoop echt dat de gezondheidszorg zsm zodanig wordt gereorganiseerd dat dit soort plastische ingrepen alleen worden uitgevoerd indien echt noodzakelijk, en niet omdat iemand het leuk lijkt een groter cupje te hebben.
Als dat je probleem is kun je dat anders oplossen zoals ik al aangaf.
Ik ben daar gewoon op tegen, heb genoeg van de wereld gezien, ja ook de 3e :cool: om daar een beeld over te vormen en ik hekel de westerse (commerciele) mogelijkheden, echt vreselijk vind ik dat, mag ik?
Kan jou negatief in de oren klinken, jammer dan. Ik vind dat dit soort operaties niet uitgevoerd moeten worden zonder medische aanleiding, c'est tout
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Jolande, daar hoef jij je niet druk over te maken, je moet het als het geen medische indicatie is, tegenwoordig zelf betalen;)
Jolande

Bericht door Jolande »

Je dat zou er nog es bij komen zeg :ogen:;)
gerda L

Bericht door gerda L »

[QUOTE=Jolande;860092]Ik hoop echt dat de gezondheidszorg zsm zodanig wordt gereorganiseerd dat dit soort plastische ingrepen alleen worden uitgevoerd indien echt noodzakelijk, en niet omdat iemand het leuk lijkt een groter cupje te hebben.
Als dat je probleem is kun je dat anders oplossen zoals ik al aangaf.
Ik ben daar gewoon op tegen, heb genoeg van de wereld gezien, ja ook de 3e :cool: om daar een beeld over te vormen en ik hekel de westerse (commerciele) mogelijkheden, echt vreselijk vind ik dat, mag ik?
Kan jou negatief in de oren klinken, jammer dan. Ik vind dat dit soort operaties niet uitgevoerd moeten worden zonder medische aanleiding, c'est tout[/QUOTE]

daar ben ik het ook volledig mee eens het moeten geen pret ingrepen worden
maar je kan wel eens wat vriendelijker gaan doen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp