Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Dames opgepast: Siliconen implantaten kunnen MS veroorzaken

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=gerda L;860089]
ik heb zelf ook iets laten doen door een plastich chirurg [COLOR="Blue"]Dat moeten ze nog afmaken zeker?:p [/COLOR] en liep ook jaren rond met psygische problemen [/QUOTE]

Probleem jij???:haha:
elsepels

Bericht door elsepels »

@Gerda, er zijn blijkbaar maar weinig mensen die zich kunnen indenken hoe het voelt om in een lichaam te zitten dat door 25 kg afvallen, gezond bezig dus!!!!, en een buikwandcorrectie (cadeautje van de zorverzekeraar :) ) hebben gehad en een borstvergroting zelf hebben betaald. Nou ja vergroting, was gewoon corrigeren van hetgeen wat het ooit was. Dus hoezo een vergroting? Was eigenlijk een correctie, net zoals de tanden bij 'onze' kinderen.

en ja, ik ben met allebei nog steeds erg :D mee. Uiteraard niet zo blij als dat er een medicijn tegen de MS zijn uitgevonden ......

Dit wordt net zo'n discussie als: thuisblijfmoeders tegen de werkende moeders. Tja, laten we elkaar respecteren:) en vooral ieder zijn/haar eigen keuze laten maken ;)

Nogmaals, je kunt/mag alles denken maar dat betekent niet dat je dit ook mag zeggen/schrijven.
gerda L

Bericht door gerda L »

iddd dat kunnen zich maar weinig inbeelden/inleven
en zolang iemand dit niet kan moet die wijselijk zijn/haar oordeel voor zich houden

ze weten de achtergrond en de geweegredenden niet eens
je gaat jarenlang gebukt onder een bepaald probleem,en als je na jareln lang dubben naar de plastich chirurg stapt ben je er nog niet
dan ga je eerst nog ff door een mallemolen voordat je toestemming krijgt

dus zomaar een ingreep doen ze niet,daar gaat wel eerst iets aan vooraf
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=Ekster;860078]Wat heb jij dan allemaal te leren Dannifan?:cool: :D[/QUOTE]

Ik hoef niets te leren maar geniet gewoon mee van deze discussie. Hoe meisjes onder elkaar zo fel kunnen worden als het om borsten gaat en wel of geen ingreep plegen.

Voor en tegenstanders staan wel erg lijnrecht tegenover elkaar. Het is -letterlijk en figuurlijk- een gevoelig punt.
gerda L

Bericht door gerda L »

tis goed dat het gevoelig punt is....dan werkt alles nog:D
Ekster

Bericht door Ekster »

Meisjes...euh...vrouwen toch?;)
leentje

Bericht door leentje »

naat33, mag ik je vragen welke prothese je hebt aub (merk)en of je veel last hebt gehad van de narcose en pijn ? en hoeveel cc je hebt ?
want ik zou ook graag een B hebben .

toen ik zwanger was had ik een D en nu bijna niets meer bh's zitten niet goed enz...


alvast bedankt ;)
leentje

even

Bericht door leentje »

even

dag elsepels ,

welke prothese hebt u , en hoe is je ms ?

dank u leentje
Krokidoki

Diagnose MS maar tevens siliconendraagster

Bericht door Krokidoki »

Diagnose MS maar tevens siliconendraagster

Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb ongeveer 6 jaar geleden de diagnose MS gekregen, tevens had ik siliconen. Ik heb deze toen gelijk laten verwijderen omdat ik t niet vertrouwde. Nu is mijn vraag, zijn er nog meer vrouwen die de diagnose MS hebben en ook draagster zijn of waren van siliconenprothesen?

Ik heb namelijk een dochtertje van 9 jaar en zij heeft ook MS gerelateerde klachten, dit is medisch gezien bijna onmogelijk, maar ze gaan haar nu toch testen. Binnenkort krijgt ze een MRI scan.
Suzan

Topics samengevoegd

Bericht door Suzan »

Topics samengevoegd

Hoi Krokidoki,

Allereerst welkom hier, al is de reden niet zo leuk. :)

Zoals je ziet is je topic aan een al bestaand topic geplakt. Dit is gedaan zodat de onderwerpen een beetje bij elkaar blijven.

Groetjes,
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp