Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Pijn bij PPMS

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Abby.

Bericht door Abby. »

Super fijn he Keesje dat het helpt bij je vrouw! (Zal haar naam niet noemen) maar we appen regelmatig samen zoals je wel weet en ook ik heb sinds vorige week methadon gekregen. Eindelijk iets wat goed helpt!! Ik heb wel ook nog de Amitriptyline, Lyrica, Fentanyl en cannabis maar we gaan proberen om een paar van die dingen heel langzaam af te bouwen als de methadon echt zo goed blijft helpen. Beter 1 (wel heftig) medicijn dan meerdere dingen die amper nog wat doen.

Maar ik ben zó blij, na alles geprobeerd te hebben de afgelopen 13 jaar voor die vreselijke zenuwpijn, eindelijk iets gevonden samen met de arts van pijnbestrijding.
Ik krijg weer lucht en kan weer ademhalen:D:D:D
Emile D

Nieuw Unicum

Bericht door Emile D »

Nieuw Unicum

[QUOTE=Racer;1113457]Je wordt daar opgenomen, begrijp ik. Kun je dan wat anders zeggen dan wat je nu doet? Misschien is het handiger om je mening over Nieuw Unicum te geven als je er een paar weken intern bent geweest.[/QUOTE]

Ik ben er nu een aantal weken geweest, en ik moet zeggen dat het er me prima bevalt.

Voldoende personeel die altijd bereid zijn om een extra praatje met je te maken en heerlijk eten.

Ook de andere cliënten hebben het er schijnbaar naar hun zin want we hebben veel plezier met elkaar en ik hoor geen klachten.

Eigenlijk zou er een kopie gemaakt moeten worden in een ander deel van Nederland zodat er meer bedden beschikbaar komen en beter bereikbaar.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp