Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Is ms altijd al zichtbaar op scans?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Silvester86

Bericht door Silvester86 »

[QUOTE=EgoWoman;828077] Hoe lang/vaak krijg je die injecties? Het is namelijk niet zo, dat je met een paar injecties weer de oude bent. Je lichaam heeft tijd nodig om de tekorten aan te vullen en de eventuele schade te herstellenals dat nog kan. Als je heel lang een B12 tekort hebt gehad, is het mogelijk dat je permanente schade hebt. Maar ik denk dat een neuroloog deze dingen beter kan onderzoeken.[/QUOTE]

ik heb de afgelopen 2 maanden twee b12 injecties per week gehad. Nu gaat dat over in 1 injectie per maand en dat gaat voorlopig gewoon door.
Joanna

Bericht door Joanna »

[QUOTE=M&MS;827559]Voor je ogen heb je een oogarts nodig. Voor MS een neuroloog.

Vraag anders aan de internist of hij je wil doorsturen naar een MS-neuro.[/QUOTE]

[COLOR="Indigo"][B]Ik kreeg de oogonderzoeken door de neuroloog...
Hij had een specifieke test voor een OZO...[/B][/COLOR]
EgoWoman

Bericht door EgoWoman »

[quote=Silvester86;828441]ik heb de afgelopen 2 maanden twee b12 injecties per week gehad. Nu gaat dat over in 1 injectie per maand en dat gaat voorlopig gewoon door.[/quote]
Dus je hebt ongeveer 2-3 maanden B12 injecties? Dan kan het heel goed zijn dat ook nog last hebt van de naweeën van de B12 tekorten.

Na ca. 6 maanden B12 injecties kun je dan wel zeggen of er nog restklachten zijn van je B12 tekort. Omdat daar ook permanente schade van kan overblijven. Maar ik ben geen arts en weet natuurlijk niet hoe lang jou B12 tekort heeft geduurt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp