Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

We hebben zekerheid: MS

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Op welke manier heeft hij er last van? Ik heb zelf veel meer last van zenuwpijnen met de kou, vooral met wind. Maakt ook niet uit of ik binnen of buiten ben, ik heb er last van. Ik kan hier helaas niets aan doen, behalve toch zo dik mogelijk aankleden als ik naar buiten moet.
vlindie

Bericht door vlindie »

Lieve Ilone

Lieve meid de anderen hebben gelijk,laat het eerst maar eens bezinken,en mocht je vragen hebben,wij zij er voor je:aai: :knuffel:

Voor beide een dikke knuffel.:knuffel:

liefs vlindie
EgoWoman

Bericht door EgoWoman »

Op welke manier heeft hij last? Wat zijn de klachten?

Ow, sorry. Zie net dat een ander dat ook al vroeg. Sorry. ;)
Ilona1965

Bericht door Ilona1965 »

Hij heeft last van stijfheid in zijn armen en benen en last van zijn hoofd. We hebben al thermo ondergoed aangeschaft. Kijken of dat helpt.
Groetjes,
Ilona
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik leef helemaal op deze dagen, het kan mij niet koud genoeg zijn. Ik slaap nog altijd onder 1 zomerdekentje en heb het toch nooit koud, sokken heb ik niet, zelfs niet als vriest het nog harder dan nu.

Ik voel me prima bij deze temperatuur, zoals veel mensen met een warmte intolerantie.
M&MS

Bericht door M&MS »

Hoewel ik ook nog steeds met het raam open onder een zomerdekje slaap, herken ik wel de extra stijfheid en pijn bij kou.

Oh, en ik heb wat hoofdpijn.
Ilona1965

Weer aan het werk.

Bericht door Ilona1965 »

Weer aan het werk.

Vrijdag zijn we bij de bedrijfsarts geweest.
Een hele begripvolle man.
Deze week gaat Remco naast 3 dagdelen therapie, 1 dagdeel 2 uurtjes werken. gezien zijn planning van de therapie zal dit donderdagochtend worden. Gewoon om te voelen hoe het is om weer op je werk te zijn.
Dit 2 a 3 weken en dan kijken of 3 uur haalbaar is. Ik ben reuze benieuwd hoe het hem vergaat. Het is wel een geruststelling dat hij dan 'boven de markt' is. Er zit geen druk achter. Hij moet dan in de gaten houden dat na het werken zijn energiepijl binnen 4 uur weer hersteld is. Over 6 weken weer terug bij de Arbo. Hij werkte altijd 32 uur per week. Ben benieuwd of dat er ooit nog in zit.

Fijne zondag allemaal.

Ilona
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=Ilona1965;829633]Het is wel een geruststelling dat hij dan 'boven de markt' is. Er zit geen druk achter. [/QUOTE]

Houd dit wel in de gaten hoor! Ik werkte eerst van de 32 uur ook nog maar 4x3 uur en er werd mij verzekerd dat ik extra was. In het begin was ik dat ook echt, maar kreeg daarmee wel alle vervelende klussen die waren blijven liggen.

Al snel was ik niet overtallig meer. Het werk werd weer leuker, maar als ik aangaf dat er iets niet meer ging, dan kon het toch haast niet anders ingevuld worden.

Maar hopelijk gaat het helemaal goed met Remco! Wel fijn dat hij langzaam weer de werkvloer op kan! :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp