Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Genezen?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

@sansan; simpele maar serieuze vraag...als je zo'n "hekel" hebt aan dit forum of de manier waarop het hier gaat, waarom kom je hier dan toch steeds? Het geeft niks als dit je ding niet is; ieder zijn eigen smaak. Maar dan kun je toch gewoon uitloggen en weggaan/iets anders zoeken? :???:

ik 'heb' niks met het NMSF, ben ook maar heel kort op hun forum geweest en was toen blij dat ik dit forum tegen kwam...;)
Carl

Bericht door Carl »

Waarom is de link uit bericht 66 verwijderd?

Mijne inziens lopen de onderwerpen van regulier en anders bekeken vaak doorelkaar. Dat kan niet anders want MS is ook niet zwart of wit.
Maar wat maakt het uit???
Knillis

Bericht door Knillis »

We proberen het overzicht voor iedereen zo duidelijk mogelijk te houden door topics goed te scheiden maar het blijkt niet altijd mogelijk te zijn. Het zoekt soms wat eenvoudiger terug als je op zoek bent naar een oud topic, maar kan niet direct kwaad.

De betreffend link is verwijderd omdat deze ongewenst was gezien vanuit het oogpunt van de geldende forumregel.
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=leeuwtje-nl;1075585]Jrs77: dank je wel voor je aanvulling en visie. Voor mezelf vraag ik me even af: als een vraag die gesteld wordt gewoon in regulier thuishoort, maar de reacties daarop passen meer in Anders bekeken, waar moet het gehele topic dan heen?[/QUOTE]
Ik zie de Catch-22 hier; Zodra je onder een reactie die eigenlijk in MS-anders thuis zou horen (als moderator of gebruiker) reageert met de opmerking dat het een discussie uit kan lokken, lok je al een discussie uit. Het verplaatsen op basis van een reactie is wel vervelend voor de vraagsteller, en ik snap dat het voor de moderators ook lastig is een heldere scheidslijn tussen 'regulier' en 'anders' te trekken.

Wat me hier altijd opviel is dat vrijwel iedereen het onderscheid kan maken tussen wat 'regulier' is, en wat onder 'anders bekeken' thuis hoort. Dat gaat op een respectvolle manier, maar als iemand die regel doorbreekt gaat het los. Hier kwam iemand met een verhaal dat wel heel duidelijk onder 'anders bekeken' hoort (en zelfs daar bekritiseerd zou worden), en ik moet toegeven dat ik daar zelf ook netter op had kunnen reageren. Maar ik vond het echt storend en vervuilend; er lezen hier ook nieuwkomers mee, die zo een vreemd beeld van MS kunnen krijgen.

Misschien moet het eigen inschattingsvermogen, dat vrijwel altijd goed bleek te werken, als uitgangspunt worden genomen. En als het in een forumregel kan worden opgenomen iemand die zo'n reactie plaatst er (door gebruikers of moderators) op kunnen worden gewezen.

De 100% oplossing heb ik dus niet, maar misschien is het een vertrekpunt?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Oké, helder! Hartelijk dank dat je dit wil delen, dan kunnen we er ook werkelijk iets mee. We gaan overleggen hoe we zulke berichten in regulier met reacties binnen AB aan gaan pakken.

:bedankt:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=leeuwtje-nl;1075662]Oké, helder! Hartelijk dank dat je dit wil delen, dan kunnen we er ook werkelijk iets mee. We gaan overleggen hoe we zulke berichten in regulier met reacties binnen AB aan gaan pakken.[/QUOTE]
Top! Jullie ook bedankt; keep up the good work! :goed:
Carl

Bericht door Carl »

[QUOTE=MiSsty;1070528]Wie heeft MS gehad en is er inmiddels van genezen?[/QUOTE]

Topic hoort denk thuis in De Wereld, leven met MS.
Iedereen kan dan zowel regulier en alternatief of aanvullend reageren
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp