Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Beknelde zenuw of ms?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Pieno

Bericht door Pieno »

Weinig herkenning dus...
Volgende week naar de neuroloog, morgen naar de fysio. Allebei hadden ze meer een ms-idee bij de klachten maar hernia of een beknelde zenuw kan ook. Ze gaan er allebei naar kijken.
Dannifan ik heb geen vertrouwen in jullie als artsen. Ik vroeg of iemand iets herkende. Meer niet. En er gebeurt niks ergs als ik nog even afwacht. Artsen bezoek ik zo min mogelijk omdat ik liever andere dingen doe met mn tijd.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Dannifan ik heb geen vertrouwen in jullie als artsen. Ik vroeg of iemand iets herkende. Meer niet. En er gebeurt niks ergs als ik nog even afwacht. Artsen bezoek ik zo min mogelijk omdat ik liever andere dingen doe met mn tijd.

Schiet mij maar lek Pieno, [B]Wij zijn geen artsen!!!,[/B] wij hebben allemaal MS. Artsen bezoeken doe jij liefst niet omdat je liever andere dingen doet met je tijd!?!??! (wij ook hoor maar als het nodig is gaan we er wel naar toe.)

Tob dan maar lekker door hoor, als jij liever met klachten blijft lopen dan een arts te raadplegen vraag dan maar niets ook, je bent blijkbaar helemaal niet geïnteresseerd in wat je hier aangeraden wordt.

Sterkte Marjolein met je leven.:boos:
Pieno

Bericht door Pieno »

Omg. Sorry hoor maar wat ben jij een naar mannetje. Ik vraag om HERKENNING van een klacht die best waarschijnlijk door ms veroorzaakt kan worden op een forum voor mensen met MS. Het zou fijn zijn als je niet steeds reageert alsof ik een of andere debiel ben. Je vult vannalles in.

Denk je serieus dat ik denk dat jullie artsen zijn??? En hoe kom je erbij dat ik lekker doortob?? Ik kan prima zelf bepalen op welk moment ik met welke klacht naar een arts ga. Misschien kun je begrijpen of minimaal respecteren dat niet iedereen daar de deur platloopt.

Ik vind het heel erg raar dat je op een forum niet gewoon om herkenning van klachten kan vragen zonder meteen afgezeken te worden door iemand die zn tijd blijkbaar nogal graag aan zn ziekte besteed (ik kom hier niet vaak maar áls ik iets lees of vraag is er altijd wel weer een negatieve opmerking van jou dannifan). Heel onprettig.
Voor de andere mensen: bedankt voor de reacties en tips.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik heb als een van de eerste gezegd dat een arts bezoeken een goede keus zou zijn, dat er daarna meer gekomen zijn met hetzelfde idee staat in je topic.

Ik vul niet van alles in dacht ik zo, lees eens goed wat je zelf geschreven hebt zou ik zeggen.
Je hoeft van mij de deur bij de dokter echt niet plat te lopen want dat is je eigen keus tenslotte, dat er veel zijn die zeggen dat je dit wel even moet doen is duidelijk geworden hier.

[B]Dannifan ik heb geen vertrouwen in jullie als artsen. Ik vroeg of iemand iets herkende. Meer niet. En er gebeurt niks ergs als ik nog even afwacht. Artsen bezoek ik zo min mogelijk omdat ik liever andere dingen doe met mn tijd.[/B]

Sorry hoor als ik niet goed lees en begrijp wat je schrijft, zal wel aan mij liggen dan.

Het ga je goed.
Pieno

Bericht door Pieno »

Ja tuurlijk. Ik kan nu weer een heel verhaal terugtypen maar ook deze keer heb ik wat beters met mn tijd te doen. Fijne dag.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik snap je vraag wel (even terug on topic ;-) )...bij mij werd in eerste instantie gedacht aan een hernia; uitval en veel pijn aan mijn rechterbeen. Erg lang meegelopen, pas na meer dan een jaar een scan en toen ging het balletje rollen en werd het uiteindelijk het stempel MS

bij wat je beschrijft denk ik zelf niet aan 'l hermitte, maar het zou idd door de MS kunnen komen, zowel als een beknelling. Gevoelsmatig denk ik Ms, maar gelukkig kun je volgende week naar de neuro en die kan je professioneel advies/antwoord geven :-)

succes
Pieno

Bericht door Pieno »

Bedankt voor je reactie angelique.
Wilmie

Bericht door Wilmie »

Ik kom 2x per week bij fysio, daar zou ik het zelf eerst aankaarten en als die het niet weten, dan zou ik verpleegkundige bellen of mailen.
Succes!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp