Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Mogelijk MS?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Een kleine troost :

Ik heb pas na 30 jaar een diagnose gehad , tot die tijd alleen maar aandacht voor mijn overgewicht , die juist hierdoor alleen maar erger werd , echt , ik ging steeds vaker denken dat ze misschien gelijk hadden , ik had niets , mankeerde niets ,stelde me aan , was lui , wilde niet werken , probeerde er zo onderuit te komen , werkte niet mee , maar vooral was ik veel te zwaar .....

Dus ik vermoed dat vele dit zullen herkennen , en helaas zullen er ook vele roepende zijn in deze woestijn van noem het tunnelvisie ....

Als ik alle verslagen pak en nog wel eens lees , kan ik wel janken om alle kortzichtige meningen die ooit zijn getoond , door zoveel verschillende artsen.....

Zelfs toen mijn eerste diagnose daar was , en ik ook nog MS bleek te hebben , viel eerst het ziekenhuis hier , toen het AMC over elkaar heen en waren nog flink aan het debatteren wat wel en niet kon , en een bezoekje aan een professor in het OLVG , en ik had duidelijkheid....

Het is dat ik zo blij was met mijn diagnoses , anders had ik alle andere artsen even flink over hun tenen gereden en even goed aangesproken .....

Riwidi
Marteg51 † 31-07-2017

Bericht door Marteg51 † 31-07-2017 »

Hallo Annetje,

Groot gelijk dat je een second opinion hebt aangevraagd.
Weten waar je aan toe bent geeft ook rust !
Ik heb zelf ook veel te lang doorgelopen met allerlei vage klachten en ondanks helaas de diagnose MS is er nu wel duidelijkheid.

Jouw klachten hoeven natuurlijk helemaal niet ms gerelateerd te zijn. Er kunnen diverse andere oorzaken zijn. Laat je niet gekmaken en ga voor een andere neuroloog die je klachten wel serieus neemt.

Hopelijk krijg je gauw meer duidelijkheid. Succes en sterkte !
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp