Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

knieprotese

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
SanSan

Bericht door SanSan »

Hallo Team Life Hack,

Kun jij je kwakzalverij, pseudowetenschap en allerhande andere onzin a.j.b. ergens anders spuien? Of eigenlijk liever: nergens spuien.

Groetjes,

SanSan zonder team
kaasje

Bericht door kaasje »

Eerste en laatste keer dat ik op je reageer SanSan.

Zou jij je negatieve en schreeuwerige houding ergens anders of niet kunnen spuien?

Je gebrek aan respect voor andere meningen en levenshoudingen, en je manier van reageren is ronduit onbeschoft

Je komt zo langzamerhand over als een zeer negatief en naar mens dat alleen overtuigd is van haar eigen waarheid.
SanSan

Bericht door SanSan »

[QUOTE=kaasje;1074092]Eerste en laatste keer dat ik op je reageer SanSan.

Zou jij je negatieve en schreeuwerige houding ergens anders of niet kunnen spuien?

Je gebrek aan respect voor andere meningen en levenshoudingen, en je manier van reageren is ronduit onbeschoft

Je komt zo langzamerhand over als een zeer negatief en naar mens dat alleen overtuigd is van haar eigen waarheid.[/QUOTE]

[Url=https://youtu.be/c0ci_gv7qVo]Aardappels met chocola![/Url]
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

[QUOTE=kaasje;1074092]
Je komt zo langzamerhand over als een zeer negatief en naar mens dat alleen overtuigd is van haar eigen waarheid.[/QUOTE]

Er gaat erg veel geld om in de gezondheidszorg in Nederland. En toch lukt het niet om iedereen te genezen. Dat trekt legers van charlatans aan die het onmogelijke beloven.
Er is veel lef nodig om het in je eentje op te nemen tegen een leger.
kaasje

Bericht door kaasje »

Sorry maar ga me niet mee laten slepen in een oeverloze en respectloze discussie
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Die discussie ga je ook niet winnen.
De enige manier waarop jullie het kunnen winnen, is door mensen stiekem monddood te maken.
Dit is zogenaamd een forum voor mensen met MS.
In werkelijkheid word je voortdurend gebombardeerd met commerciële informatie en als je daar als MS-patient wat van zegt krijg je een ban.
kaasje

Bericht door kaasje »

Geen idee wie je met 'jullie' bedoelt.

Ik ben wie ik ben en uitermate zelfstandig.

De aannames die je doet aangaande mij slaan werkelijk nergens op.

En dit is dus precies het stukje onbeschoftheid dat ik bedoel.

Een discussie is overigens bedoelt om elkaar op een respectvolle manier een andere zienswijze te laten zien, en het gaat daar niet bij of je wint of niet.

Het feit dat je een 'winnaar'wil zien geeft al aan hoe oeverloos dit gaat worden. Het gaat dan duidelijk meer om je gelijk te halen dan om open te staan voor andere zienswijzen.
Verder heb jij totaal geen idee hoe ik over een aantal zaken denk.

En weet je dus niet eens of ik jouw mening deel of niet. Bij voorbaat ga je al in de aanval.

Het gaat mij puur om de manier waarop er tegen elkaar gereageerd wordt.

Als de boel hier je niet aanstaat hoef je hier niet te blijven hoor.

En verder is het voor mij aangaande deze discussie echt over en sluiten

Laten we gewoon weer on topic gaan. Was niet mijn bedoeling om dit topic te kapen namelijk.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

[QUOTE=kaasje;1074105]Geen idee wie je met 'jullie' bedoelt.

Ik ben wie ik ben en uitermate zelfstandig.

[/QUOTE]

En ik ben Sinterklaas.

Op een forum kun je meerdere identiteiten hebben. Je kan tegelijk lid1, lid2 en moderator zijn.
De manier om zulke mensen te ontmaskeren, is door goed te kijken naar de schrijfstijl. Heerst er in Limburg een MS-epidemie ?
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Nee, bedankt. Ik ga niet via PB reageren.
Dit forum is als ik het goed begrijp in de eerste plaats bedoeld voor MS-patienten.
Dat Kaasje ook al geen MS heeft, had ik me niet gerealiseerd, maar dat doet verder niks af aan mijn argumenten.

Als je niet de moderator bent, kun je ons dan een kopie tonen van je laatste PB aan de moderator + het antwoord ?
Sharon

Bericht door Sharon »

Mocht je in contact willen komen met de moderatoren, dan is het de bedoeling dat het contactformulier van het forum gebruikt wordt en niet de pb.

Ik zou het overigens op prijs stellen als we weer terugkeren naar het oorspronkelijke onderwerp van dit topic, dus de knieprothese.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp