Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

knieprotese

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

O ?
Ik wil helemaal nooit in contact komen met de moderatoren maar ik heb al 2 keer een mailtje van ze gehad.
Ik geef daar nooit antwoord op, omdat in die mailtjes altijd staat dat kritiek op de moderator onterecht is en niet getolereerd zal worden.
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik denk dat SanSan dit bedoelde:
[url]https://www.kvk.nl/orderstraat/bedrijf- ... q=67161669[/url]
(KvK nummer van de site)
[i]Life Hack. Detailhandel via postorder en internet in huis- en tuinartikelen. [url]www.life-hack.nl[/url].[/i]
Bij gebrek aan kennis en ervaring zijn overal simpele oplossingen voor te bedenken; de posts vind ik ook wat vervelend, omdat ze serieuze antwoorden op serieuze vragen in de weg staan.

Maar terug on topic:

@Jofe: Is er op dit moment al een revalidatiearts bij je probleem betrokken? Misschien kan juist een revalidatiearts helpen om of vooraf te zorgen dat je in staat bent de operatie te ondergaan, of een plan voor je te maken om na de operatie verergering van de spierzwakte tegen te gaan.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp