Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Dexametason kuur

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Owmila

Dexametason kuur

Bericht door Owmila »

Goeden avond.

Na een griep 2 weken geleden ook een opstoot van de MS cadeau gekregen. Vooral gevoelstoornissen maar ernstig genoeg dat de neuroloog mij een dexametason kuur van 5 dagen heeft voorgeschreven.

Mijn vraag is naar jullie ervaring met de kuur.
Tijdens de kuur kon ik moeilijk slapen maar dat is nog wel vol te houden voor paar dagen. Maar nu is de kuur 2dagen afgelopen en ben ik lichamelijk niet voor uit te branden! Loop buiten met de hond als een oud vrouwtje terwijl ik toch nog best een goed half uur flink door stappen kon.... Het voelt of m'n hele lijf protesteerd....

Ben benieuwd naar jullie ervaring.
Sharon

Bericht door Sharon »

Ik denk dat je in dit topic al best veel ervaringen kunt lezen [url]http://www.msweb.nl/forum/showthread.ph ... dnisonkuur[/url]. Als je bij de zoekfunctie het woord methylprednison intypt zie je nog meer topics over dit onderwerp.

Ieder mens reageert anders op een kuur. De een wordt er heel hyper van, de ander juist heel moe. Goed je rust nemen is voor beide gevallen heel belangrijk. Geef je lijf even de tijd en de rust die het nodig heeft na zo'n kuur. Sterkte!
Owmila

Bericht door Owmila »

Had dit topic niet gevonden ondanks gebruik van de zoekfunctie... Dank je wel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp