Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Toiletperikelen.....grote zorgen...

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Tevy

Bericht door Tevy »

Suzan, dat had ik net dus ook over Marteg51: :confused:
Eigenlijk nog maar net bekend met MS.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Weet iemand hier hoe het komt of waardoor topic starter is overleden?
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Dannifan;1089751]Weet iemand hier hoe het komt of waardoor topic starter is overleden?[/QUOTE]

Het heeft er de schijn van dat ze er [URL="https://www.familieberichtenopinternet. ... n_tegelaar"]voor gekozen heeft[/URL].
diorama

Bericht door diorama »

Ze had de diagnose nog maar sinds januari zie ik...
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Het gemakkelijkst van moeilijkheden is er voor weglopen.
Sharon

Bericht door Sharon »

Nu wordt er gelijk gedacht dat Marteg51 vanwege de MS besloten heeft om uit het leven te stappen. Het zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar misschien speelde er wel meer dingen in haar leven. Daarnaast weten we ook niet of zij voor de diagnose al met deze gedachten liep. In dit topic [url]https://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=38739[/url] kan er verder gepraat worden over Marteg51.

Graag zou ik dit topic weer terug brengen naar het oorspronkelijke onderwerp.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Geen last van extra dorst. Ik gebruik iedere avond een zakje en ga (bijna standaard) na het ontbijt naar het toilet.
Ik drink al jaren ongeveer anderhalf a twee liter per dag.
Draakje

Bericht door Draakje »

Heb al 3 dagen diarree en gewone 'boodschappen' door elkaar heen. Dus precies het tegenovergestelde. Zo vervelend. Toen ik nog goed ter been was kon ik nog een sprintje trekken, dat is nu soms net niet snel genoeg. :moe:

Jaren geleden heeft de HA al vermoeden uitgesproken dat ik Prikkelbare Darmen Syndroom zou hebben (toen waren er nog helemaal geen MS klachten). Vandaag was het dus jammer maar helaas.

Needless to say. Ik baal!!
diorama

Bericht door diorama »

[QUOTE=Draakje;1091342]Heb al 3 dagen diarree en gewone 'boodschappen' door elkaar heen. Dus precies het tegenovergestelde. Zo vervelend. Toen ik nog goed ter been was kon ik nog een sprintje trekken, dat is nu soms net niet snel genoeg. :moe:

Jaren geleden heeft de HA al vermoeden uitgesproken dat ik Prikkelbare Darmen Syndroom zou hebben (toen waren er nog helemaal geen MS klachten). Vandaag was het dus jammer maar helaas.

Needless to say. Ik baal!![/QUOTE]

Hey Draakje, zou probiotica niet helpen? Ik heb ook sinds 2014 PDS en slik nu iedere dag een pilletje. Moet zeggen, het helpt. Het is geen wondermiddel maar mijn stoelgang is toch wel vaster geworden.
Suzan

Bericht door Suzan »

Niet iedereen reageert hetzelfde op probiotica.

Zo kreeg mijn partner er ook vastere ontlasting van (die heeft normaal gesproken érg vlotte stoelgang, maar ik zelf krijg er enorme diarree van (ik heb nooit stoelgangproblemen, ga iedere morgen en klaar).

Maar de ontlasting werd bij mij dusdanig dun dat ik de deur niet meer uit durfde omdat het twee keer mis was gegaan.... :o
Dus maar gauw gestopt met het goedje.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp