Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vaak plassen

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
froukje75

Bericht door froukje75 »

Ik plaste verder ook nog goed, maar mede door de spasmes in m'n armen en benen en dus 'even snel' naar de wc gaan ging steeds lastiger of ging gewoon mis als ik niet snel genoeg m'n broek enzo uitdeed. Dat is nog frustrerender.
Het moet sowieso wennen. Om de 3 à 4 uur leeg je het zakje (500ml) en 's nacht hangt er een grotere (onder) aan ons bed.
Denk er nog maar eens overna, ben tzt benieuwd wat je gaat doen


Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
dientje

Bericht door dientje »

het lijkt wel beter,..maarre ik durf denk nog niet....ik ben ook benieuwd wat ik ga doen !:D
Fratema

@Froukje75

Bericht door Fratema »

@Froukje75

Ik heb ook wel perioden gehad dat ikl met een katheter moest leven (na mijn operaties aan blinde darm (2014) en hand (2016). +afgelopen januari tijdens onze vliegreis naar Israël.

Nou, echt waar, verschrikkelijk! De vulling van die kleine beenzakjes werd voor mij een ware obsessie! Om de 10 minuten voelen hoe vol hij zat, vaak legen, bang voor lekkage, obstructie, OK, niet helemaal rationeel, ik deed het zelf, maar wel reden om me zeer ongelukkig te voelen. Opnieuw een issue dat alle aandacht opeiste en me dwong om bezig te zijn met mijn ziekte. :boos: :boos: :boos:

Dat wil ik niet, en dus koos ik er voor om heel relaxed door het leven te huppelen met van die grote tena's. Tijd voor leukere dingen dan dat gezeik :D
dientje

Bericht door dientje »

klinkt ook weer niet fijn.....ik wacht er wel mee ....:ogen:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp