Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat is dit nou weer?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
MiSsty

Wat is dit nou weer?

Bericht door MiSsty »

Wat is dit nou weer? Linkerbeen is zoals gewoonlijk verkrampt en nu zak ik ook door mijn rechterbeen! :eek:
Klick

Bericht door Klick »

Wat vervelend :huh:
Dan wordt staan en lopen wel erg moeilijk..
Sterkte
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Weet iemand wat dit is of waardoor het komt?
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=MiSsty;1081102]Weet iemand wat dit is of waardoor het komt?[/QUOTE]

Jij ben lang genoeg hier om te weten dat wij geen artsen zijn, hoe moeten wij weten wat dit is of hoe het komt?

Suggesties waarschijnlijk zat maar niemand weet de oorzaak bij jou te zeggen.
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Jeeh kan het nog vriendelijker.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Vervelend. Ik hoop dat het snel beter gaat met je benen.

Ik merk dat als ik last heb van mijn ene been (vaak een bepaalde pijn in mijn enkel) ik snel geneigd ben om anders te gaan lopen en daarmee krijg ik ook weer snel last van mijn andere been. Maar of dat bij jou nu ook gebeurt kan ik natuurlijk niet zeggen.
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Je zou je vraag voor kunnen leggen aan de neuroloog hier op het forum; deze week kun je vragen voorleggen zie ik in 't schema.

Sterkte
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Hartelijk bedankt Mieke. Heb de vraag meteen aan de neuroloog voor gelegd.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Prima natuurlijk dat de vraag hier aan de neuroloog is gesteld, maar via internet zal hij weinig kunnen zeggen. In zulke gevallen is onderzoek nodig, en dat kan alleen bij de eigen neuroloog / fysio / revalidatiearts / anders. Wellicht dus zinvoller om daar (alvast) even contact mee op te nemen.
Fratema

MS is een rare onlogische ziekte

Bericht door Fratema »

MS is een rare onlogische ziekte

Jaren en jaren was mijn rechterbeen de sterkste van beide onderdanen. Daardoor kon ik autorijden, traplopen e.d.
Om een of andere reden hebben links en rechts nu gewisseld, mijn linkerbeen is maar heel ietsje verslechterd in 1½ jaar tijd, maar rechts :eek:

Dus autorijden doe ik al bijna een jaar niet meer en verder worstel ik regelmatig voor elke "stap" voorwaarts. Zelfs een randje van 4 mm is dan al een moeilijke hindernis.

Het heeft me bang gemaakt, maar nu berust ik erin. Ik zie het wel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp