Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

iets verkeerds gegeten? wat is er aan de hand??

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Klick

iets verkeerds gegeten? wat is er aan de hand??

Bericht door Klick »

opvlakkering OZO en draaiduizeligheid doordat ik iets verkeerds gegeten heb, iets bedorven.. kan dat?? of is het een nieuwe schub?
ik zie de helft niet dus als er rare woorden in staan sorry:o

ik heb eerder een ozo gehad en ben ook eerder draaiduizelig geweest. vanmorgen een plotselinge. en heftige aanval tijdens het wandelen.. ik voelde me goed en bam ooeens zat ik in de achtbaan

tevens heb ikovergegeven paar uur na de draaiduizeligheid. en ik heb totaal geen energie..
heb veel geslapen en ben niet meer duizelig geweest.. alleen is mijn zicht zeer slecht..
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Helaas kunnen oude klachten keihard terugkomen als je ziek bent. Heb je koorts?

Sterkte en beterschap!

O en als je je echt zorgen maakt: naar de huisarts of de ms-vpk bellen.
Knillis

Bericht door Knillis »

Iets verkeerds eten geeft over het algemeen maag- en darmklachten.

Zou je misschien een blaasontsteking kunnen hebben? Dat zou eventueel een oorzaak kunnen zijn.

Anders toch even advies aan je behandelend arts vragen zou ik denken.

Sterkte.
Klick

Bericht door Klick »

dank jullie wel... :o
ik kijk het nog even aan.. ik hoop dat het eenmalig was, de duizeligheid, mijn zelfvertrouwwen heeft een knauw gekregen om alleen buiten te durven lopem.

ik ben niet meer duizelig, nog wel is mijn zicht slecht.. lezen gaat haast niet..
ik heb veel geslapen vandaag en weinig gedaan..
ik heb geen koorts, gelukkig..
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Mijn vrouw had pas een acute ontsteking van het evenwichtsorgaan. Ook ineens misselijk, duizeling, spugen en dagen lang niets waard geweest.
Draakje

Bericht door Draakje »

Het draaierige en duizelige heb ik ook een tijd terug gehad, maar na onderzoek had ik een binnenoor ontsteking. Kan accuut ontstaan en gelukkig ook weer overgaan.
Klick

Bericht door Klick »

vanmogen had ik koorts :o dus waarschijnlijk toch geen schub ik ben iig oogelucht :D nog moe moe moe en mijn zich nog niet helemaal goed maar mel vlagen wel weer redelijk..
ik was even bang om het te melden en aan een infuus te hangen vandaag.. maar ik kijk het nog ff aan
Knillis

Bericht door Knillis »

Het is denk ik wel belang te weten wat de oorzaak van je koorts.

Je krijgt het niet gewoon van zweetvoeten. Er is ergens een ontsteking in je lichaam neem ik aan.

Bij mij was het ooit zo dat de huisarts in eerste instantie geen oorzaak kon vinden. Uiteindelijk bleek ik een nierbekkenontsteking te hebben, maar het heeft wel een dag of 10 geduurd voordat de huisarts dat door kreeg.

Heb je je urine al laten checken? Is misschien toch wel goed om in ieder geval een blaasontsteking en/of nierbekkenontsteking uit te sluiten.

Beterschap.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp