Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Blaasverwijdering - stoma.

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Rutje

Blaasverwijdering - stoma.

Bericht door Rutje »

Wie heeft hier ervaring mee?
Donderdag gesprek met uroloog om dit te doen.
Veel blaasontstekeningen met blaaskrampen, dit jaar al 8 keer gehad. Blaas is ook al vergroot met een stuk darm en al 5 jaar verblijf katheter.
Knillis

Bericht door Knillis »

Sterkte morgen bij de uroloog Rutje!

Helaas lijken er momenteel geen mensen te zijn die ervaring hebben met de verwijdering van de blaas.

Het lijkt me een hele ingreep maar als er geen andere mogelijkheden zijn om je klachten te verminderen zal het misschien toch de enige oplossing zijn.

Laat het maar even over je heenkomen en denk goed na over wat het voorstel van de arts is om daarna en goede beslissing te kunnen nemen.

Nogmaals heel veel sterkte morgen.
nora † 26-06-2020

Bericht door nora † 26-06-2020 »

Moeilijke beslissing zeg.

Heel veel sterkte morgen.
Klick

Bericht door Klick »

lijkt me niet een fijn gesprek..
aan de andere kant .. als je zoveel problemen met je blaas hebt kan het alleen maar opluchten als hij er niet meer zit
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Hoe is het verlopen Rutje ??? [/COLOR]
Rutje

Bericht door Rutje »

Zeer goed en duidelijk gesprek gehad, binnenkort gesprek met uro verpleegkundige en stoma verpleegkundige . Ik zelf sta er ook helemaal positief voor. Het zal waarschijnlijk in s eptember plaats vinden en dan van die verschrikkelijke pijn verlost te zijn. Straks naar de neuroloog.
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Fijn Rutje

Dat ondanks dat het absoluut niet fijn is !!

Ben blij voor je dat je dan van je pijn verlost bent 👍🏼

Hoop voor jou dat het snel September wordt

Liefs Chyta 💕 [/COLOR]
Rutje

Bericht door Rutje »

Hoi Chyta,
De neuroloog vindt het ook een goede beslissing en bedankt voor je steun. Het aftellen is begonnen.
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Hou je taai. Aftellen bij zoiets duurt altijd lang

Liefs 💕💕[/COLOR]
nelis

Blaasverwijdering en stoma

Bericht door nelis »

Blaasverwijdering en stoma

Hallo Rutje,

Ik heb dit 2,5 jaar geleden laten doen. Een urinestoma en mijn blaas eruit. Wat wil je erover weten?

Nel
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp