Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Tolterodine gewichtstoename?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Joyciejj

Tolterodine gewichtstoename?

Bericht door Joyciejj »

Hallo

Ik heb van een uroloog tolterodine 4 mg capsules gekregen voor het vele plassen.. ik gebruik dit nu 3 weken en na de eerste week al 2.2 kilo aangekomen, terwijl ik weight watchers doe en me er echt perfect aan hou en sport! Van die 2,2 kilo is er nog geen gram afgegaan in de weken erna..

Nu vraag ik me af of er meer mensen zijn die dit gebruiken en aangekomen zijn in gewicht?

3 weken daarvoor heb ik ook amantadine gekregen voor de vermoeidheid, maar in die eerste 3 weken was mijn gewicht gewoon stabiel..

Misschien een beetje raar maar ik zou toch graag willen weten of het van een van de medicijnen af kan komen? Want ik snap er niks van dat ik in een week tijd (waarin ik heb opgelet) 2.2 kg aankom en er gewoon niks meer van af gaat en mijn buik echt opgeblazen is?!

Misschien heeft iemand er hier ervaring mee..
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik gebruik het al jaren en ik heb nergens last van. Geen kilo erbij dus ik heb ook geen idee of het door dit middel komt.

Ik had het eerst van het merk "Sandoz" maar dat werkte voor geen meter. Toen van het merk "Pfizer" gekregen en dat werkt geweldig goed.

De meest apotheken willen dit niet geven omdat het te duur is maar met een beetje aandringen krijg je het wel.
Joyciejj

Bericht door Joyciejj »

Zit daar ook nog verschil in? Ik heb nml aurobindo... Ik vind dt het medicijn weinig doet bij mij
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Bij mij wel in ieder geval, Pfizer is de beste in mijn ogen. Ik krijg 168 capsules per keer en dat kost maar liefst € 78,71.
Veel duurder dat de andere middelen maar bij mij wordt het volledig vergoed.

Dring eens aan bij je apotheek of huisarts dat je deze wil hebben en kijk eens wat het doet, als de apotheek moeilijk doet zeg je gewoon dat je wel naar de ziekenhuisapotheek gaat dan. (die maakt het namelijk niet uit wat jij wil krijgen heb ik gemerkt.)

De merknaam is Detrusitol SR 2mg van Pfizer, google even zou ik zeggen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp