Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Griepprik?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Jaren de griepprik gehad i.vm longen en hart .

Nog 1x toen de MS bekend was . Was gelijk bij de eerste groep met griep .

Daarna niet meer gehaald , zitten al meerdere jaren ernaast met de griepprik !

2 jaar al een andere als waarvoor gegeven was .[/COLOR]
Lief Leeuwtje

Stem uit de kinderkamer

Bericht door Lief Leeuwtje »

Stem uit de kinderkamer

Als je ooit de griep hebt gehad
dan zou dat toch te zien moeten
zijn aan de witte bloedlichaamtjes
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Volgens mij kun je dat niet in het bloed zien !? .

Ieder jaar is er een andere samenstelling van de Griepprik .

Er zijn steeds verschillende soorten griep .[/COLOR]
Miss J

Bericht door Miss J »

Griepprik doet meer kwaad dan goed is mijn ervaring, als die oude dode griepvirus restanten met hulpstofjes als toxisch kwik al iets goed doen :(
Las laatst een boeiend artikel over de lucratieve motivatie van huisartsen, ze verdienen er te veel aan en dat hoort niet in de GZ
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Ik heb hem gisteren laten zetten. Ik heb, behalve MS, ook nog een hartkwaal, dus....mij blijft niet veel keus.

Want geloof me, de échte influenza wil ik echt niet krijgen.

Maar een garantie is er natuurlijk nooit dat je griepvrij blijft als er een ander virus de kop opsteekt dat niet in de cocktail zit van de griepprik.
Klaartje

Bericht door Klaartje »

Dank jullie wel voor alle reacties. Veel overtuigende 'wel of juist niet halen' reacties. Ondertussen heb ik de griepprik gehaald en tot nu toe nergens last van. Hopelijk heb ik er goed aan gedaan...!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp