Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zorgen, duizeligheid en meer

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Fratema

Vanmiddag

Bericht door Fratema »

Vanmiddag

Kennis maken met de msverpleegkundige en dan mijn vragen stellen. Dank voor jullie reacties
Fratema

Bericht door Fratema »

Het is inmiddels een stuk rustiger hier. Alleen die pijn, die spitsvoet plaagt en kwelt me 's nachts. Vanmiddag zijn er op 3 plekken Botoxinjecties in dat *&%*been gezet, ik mag hopen dat het gaat helpen. Want die spalk 's nachts is een rampding van de buitencategorie.
Fratema

Bericht door Fratema »

Nog weinig effect merkbaar :( :( :(
Emile D

Bericht door Emile D »

Nogmaals heel veel sterkte Fratema, ik hoop dat je weer heel gauw wat ga merken.
Fratema

Tijd voor een update

Bericht door Fratema »

Tijd voor een update

In een paar zinnen:

- plastic spalk is een drama! Hij wiebelt, klemt af, broeit, jeukt en dus word ik standaard 's nachts wakker van de verschrikkelijke pijn.

- Maar er is hoop ;-) want ik krijg binnenkort een perfecte spalk op maat aangemeten, die ventileert ipv irriteert. Duurt nog een maand.

- Om het dragelijk te houden heb ik sinds gisteren Tramadol 100 mg retarded. Dus een stuk sterker en het blijft tot 's ochtends doorwerken. Ik heb vannacht voor het eerst in maanden weer heerlijk en echt pijnvrij geslapen!!!!!!!!!!!!!!

- ik werd er wel een beetje high van, geloof ik. Raar spul maar niet onplezierig ;)
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Weer geduld hebben dus. Hopen dat die spalk beter zit.

En van een lage dosering Tramadol wordt ik al high, ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je moet voelen. :wauw:
Fratema

Tramadol al weer gestopt na 4 dagen

Bericht door Fratema »

Tramadol al weer gestopt na 4 dagen

ik kreeg er veel last van. Duizeligheid, dubbelzien en onscherp zien.

de nachtelijke pijn varieert, vannacht was het echt een kwelling. Spalk is in de maak, hopelijk is het snel klaar want dit is niet leuk meer zo
Fratema

Update nr. tig

Bericht door Fratema »

Update nr. tig

Spalk is de 19e klaar, nog 9 dagen geduld dus

Ik heb eergisteren in mijn wanhoop nog een Tramadol 100 genomen, nou werkelijk, wat een troep. Ten eerste, het werkte maar tot 2 uur 's nachts en toen was de pijn er weer, net als altijd. Ten tweede, ik had er gisteren echt heel veel last van, suf en zweverig. Alleen maar nadelen dus.

Vannacht om 3 uur wakker geworden, spalk afgedaan en 2 gewone paracetamollen genomen en daarna behoorlijk doorgeslapen.

Zo is iedere nacht weer een verrassing :ogen:
Dango

Bericht door Dango »

TramaDOL , het staat er toch ?

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
eliza

Bericht door eliza »

Fratema hoe bevalt de spalk.
heb je er een foto van
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp