Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zorgen, duizeligheid en meer

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Knillis

Bericht door Knillis »

:goed::goed:
miszzwen

Bericht door miszzwen »

:joepie:
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Wat fijn voor je!
Het is een heel gedoe om te vinden wat werkt maar als je het dan hebt dan naja eureka? 😉
Ik ben met pasen ook op wat nieuwe medicatie gezet tegen de pijn. Ik was 1 op de gelukkige 3 waarbij het hielp en tel mijn zegeningen.

Merk je de verhoging van de baclofen? Ik vind het pittig spul slik het nu een half jaar ongeveer maar als ik het in de avond neem (maar 10 mg) dan val ik binnen 30 minuten gewoon letterlijk k.o.
Overdag neem ik het dus ook niet.
Fratema

Bericht door Fratema »

Nou, inmiddels 5 dagen 's avonds met de verhoogde dosis en ik laat het maar even op dit niveau. Ik kan direct als ik in bed lig op m'n zij gaan liggen en m'n benen ontspannen en buigen. Heerlijk! Lang geleden.

Aan de andere kant, ik merk 's morgens dat ik moeilijker met gestrekte benen kan lopen, gevaar om erdoorheen te zakken. het is dus zoeken naar een heel precair evenwicht. Misschien is 4½ pil beter nog dan 5.

Ik ga die 6 pillen 's avonds nog maar even niet doen
Fratema

Update...

Bericht door Fratema »

Update...

50 mg enkele dagen om 22.00u geprobeerd maar kan dus echt niet, valgevaar!

Zit nu op 40 mg 's morgens om 7.00u en 40 's avonds rond 20.00u. Veiliger. Acceptabel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp