Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zorgen, duizeligheid en meer

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Fratema

Zorgen, duizeligheid en meer

Bericht door Fratema »

Het gaat hier behoorlijk moeilijk.

Duizeligheid met vlagen. Ik zweef en dein dan over de golven als ik zo’n aanval van ½ minuut heb terwijl ik in mijn rolstoel over het fietspad rijd. Ik dacht dat het te maken had met een heftige verkoudheid die twee weken geleden begon. Alle buizen en holtes dicht? Maar ja, de verkoudheid is weg, de duizeligheid is gebleven, Sterker nog, wordt steeds meer. Vaker en langer. Tijdens die periode is mijn uitspraak ook verstoord. Slordig en kan soms een woord überhaupt niet uitspreken.

Werken ging dus vanmorgen niet goed, ik heb dingen overgedragen en ben om half twaalf naar huis gegaan

Maak ik mij bezorgd? Ja, natuurlijk. En nu? Morgen belt mijn neuroloog om te overleggen. Tot dan verplicht RUST houden. En daar ben ik nou net heel slecht in. Het kolkt en borrelt in mijn hoofd, gedachten stuiteren alle kanten op. Zie dan maar de rust te vinden. Ik ga het proberen.

Wordt vervolgd.
mari

Bericht door mari »

Wat enorm vervelend en ook spannend, veel sterkte! :knuffel::knuffel:

Hopelijk snel meer duidelijkheid voor je
annette54

Bericht door annette54 »

ik wens je alle rust toe...... ik lees regelmatig postings van jou en je bent altijd zo positief en optimistisch, dat ik hoop dat je dat nu ook op kan brengen.
ik wens je in elk geval voor straks (of nu, als je al in bed ligt) een goede nachtrust toe en hoop dat je je snel beter voelt.
slaap lekker en neem je rust die je toekomt.
Klick

Bericht door Klick »

:knuffel:

dat is heel vervelend.. bah..
ik hoop dat je wat rust kan vinden in je hoofd, want vooral die rust heb je nu nodig.

misschien te druk geweest met de verjaardag van je zoon?
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Vervelend is zacht uitgedrukt...
Benieuwd met wat je neuroloog gaat komen.
Voor nu, rusten en veel sterkte.
Hou je post in de gaten in de hoop op beter nieuws.
Sara

Bericht door Sara »

Poe, heel veel sterkte en herstel! Hopelijk heb je vannacht nog redelijk kunnen slapen.
Theewater

Bericht door Theewater »

Dat is stevig balen en schrikken Fratema. Hoop dat alles snel weer goedkomt en dat het mogelijk nog een nawee is van de verkoudheid.
Sterkte
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

:knuffel::knuffel::knuffel:
Fratema

Vandaag slecht opgestaan

Bericht door Fratema »

Vandaag slecht opgestaan

Het duizelt regelmatig behoorlijk. Ondanks de koffie en boterhammen. Dinsdag word ik bij de neuroloog verwacht.

Binnendagje dus
Antoinette

Bericht door Antoinette »

[QUOTE]Het kolkt en borrelt in mijn hoofd, gedachten stuiteren alle kanten op. Zie dan maar de rust te vinden. Ik ga het proberen.
[/QUOTE]

Herkenbaar Frans. Neem vooral je rust als je lichaam dat aangeeft. Maakt niet uit op welk tijdstip van de dag/nacht/avond.

Math en ik vallen ook regelmatig om 8 uur 's avonds al in slaap voor de tv op de bank. En na datgene wat wij meegemaakt hebben, maakt het me geen bal meer uit. Hoofdzaak is dat je RUST.

Weet je wat rustgevend werkt voor je hoofd voor je naar bed gaat? Een natuurfilm over de onderwaterwereld.

Ik wens je heel veel sterkte lieverd. :knuffel:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp