Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zorgen, duizeligheid en meer

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Fratema

Ik heb hem nog niet

Bericht door Fratema »

Ik heb hem nog niet

Over precies één week wel.

Bedankt voor je vraag. Wordt vervolgd
eliza

Bericht door eliza »

Bedankt, ik blijf het volgen.

Was bij revalidatiearts, die heeft foto’s laten maken van
mijn hiel

Er is een kleine hielspoor en verkalking van de achillespees te zien en een lichte voorvoet spits.

Ze begon ook over een spalk, maar dat zag ik even niet zitten
Fratema

Ik word helemaal gek van de pijn 's nachts

Bericht door Fratema »

Ik word helemaal gek van de pijn 's nachts

Gelukkig is vandaag ein-de-lijk mijn spalk klaar.ik ga hem straks ophalen. Mag hopen dat het werkt, dit is echt niet leuk meer zo
Merce

Bericht door Merce »

Succes Fratema. Ik hoop echt dat het gaat helpen. Pijn en niet kunnen slapen is een verschrikking.
Fratema

Feest!

Bericht door Fratema »

Feest!

[IMG]http://i64.tinypic.com/2w4zpzs.jpg[/IMG]

Vanochtend opgehaald
Vanmiddag geprobeerd (middagslaapje, 1½ uur pijnloos!!!!!!!!!!!!!!!!)

Als dit doet wat ik hoop valt er een kubieke meter beton van me af, echt geweldig!
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik ga heel hard voor je duimen Fratema! :goed::thumbup:
Tevy

Bericht door Tevy »

Succes en welterusten :slapen::slapen:......!
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou? Hoe was de nacht? :slapen:
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik ben ook benieuwd!
Fratema

Het viel mee maar ook een beetje tegen

Bericht door Fratema »

Het viel mee maar ook een beetje tegen

Allerbelangrijkste: GEEN voetpijn zolang de spalk erom zat. Reden voor een :feest:

Maar....Of ik had de riempjes nog te straks aangetrokken of er moet nog wat aan gedaan worden, want het broeide en jeukte nog steeds behoorlijk na enige uren. Ik zal ermee terug moeten en dan gaan ze op de plaatsen waar de klittenbandriempjes contact maken met de huid stukjes zeemleer aanbrengen. Net als wielrenners hebben in hun koersbroek, zacht voor de gevoelige delen :haha: :haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp