Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zorgen, duizeligheid en meer

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Klick

Bericht door Klick »

yep..ik heb ervaring..
bij mij dachten ze eerst dat dit de oorzaak was van mijn klachten.. 6 weken oefeningen gedaan.. bleek later ms te zijn..

maar goed, [B]stel je er niet teveel van voor[/B].. maak je er niet te druk om..

3 x de test gedaan bij 3 verschillende huisartsen. heel
precies weet ik niet meer hoe het ging (het maakte geen indrukj
ik moest op mijn rug liggen en naar de arts kijken en mijn hoofd draaien.
ok het lokt draaierigheid maar dat is ook het enige vervelende
en ja dat is ook bij bppd..

ik kreeg daarop oefeningen mee naar huis.. ik weet ook dat men kan helpen hiermee. Bij mij was bppd niet de oorzaak dus de oefeningen (op bed zitten en achterover laten vallen) niet de oplossing.
Bij mijn schoonmoeder hebben ze met fysio wat oefeningen gedaan en is het daardoor opgelost.
Bij mij loste het vanzelf op.. van duizelig ging het naar evenwichtsdingetje.. nu alleen af en toe nog (moe of ziek)
Fratema

Lief van je

Bericht door Fratema »

Lief van je

Dank voor je geruststellende woorden, Klick
Klick

Bericht door Klick »

geen dank
kijk hier maar ff voor die test
[url]https://youtu.be/wgWOmuB1VFY[/url]

en die
[url]https://youtu.be/K4S4CbuN6QA[/url]
Fratema

Bericht door Fratema »

Ik heb geen nystagmus, voor zover ik weet. Al is het wel zo dat ik dat ik mijn begintijd een beetje had, Wel frappant dat dit ook zo'n klacht is uit de jaren 1992 tot 1996. Net als mijn spraakprobleem-light wat ik nu soms heb. Het val me wel op dat het allemaal verergerd bij vermoeidheid. Maar ja, MS, zo gaat dat.

Ik ga nu naar bed, sweet dreams en zo

bye bye
Klick

Bericht door Klick »

slaap lekker 🙂
drelies2

Bericht door drelies2 »

Vraagje voor Jrs

Sorry dat ik ff in breek maar las over hielbeschadiging en dat hielbeschermers met luchtkussentjes de oplossing waren.
Ook ik heb last van decubites plekje en wil graag weten welke hielbeschermers dit waren.
Dus Jrs kun je me verder helpen?

Fratema duizeligheid is een nare klacht. Is er ook aan Meniere gedacht ofvirus op evenwichtsorgaan. Omdat je zo verkouden was eerst. Weet dit van mede msgenoot.
Sterkte!
Knillis

Bericht door Knillis »

@drelies2

Mag ik me er ook even snel "tegenaan" bemoeien ;)?

Ik heb een soort sokken (zonder tenen) met in de hiel ingenaaide "vulling", het is te vergelijken met schoudervullingen die in colberts vaak ingenaaid zitten.

Voordeel van mijn hielbeschermers is voor mij dat ik er mee naar de wc kan lopen als ik 's nachts moet plassen en dat kon ik niet met de hielbeschermers met luchtkussentjes.

Maar wellicht bieden mijn hielbeschermers jou niet voldoende bescherming omdat je schrijft dat je hiel al stuk is en in mijn geval voelt de hiel snel geïrriteerd door het in bed liggen en is er niets te zien.

@Fratema

Fijn dat je weer wat beter kunt slapen. Nu maar hopen dat er snel een einde komt aan de draaiduizeligheid want dat lijkt me er akelig en vermoeiend.
Fratema

De duizeligheid is wel een stuk minder

Bericht door Fratema »

De duizeligheid is wel een stuk minder

maar nog niet helemaal over. Ik dank dat we binnenkort weer een kwartiertje gaan worstelen in de behandelkamer :huh:
Klick

Bericht door Klick »

wel fijn dat het een stuk minder is 👍
drelies2

Bericht door drelies2 »

Bedankt Knilles
Mijn hielen zijn gelukkig nog niet stuk liggen nu vrij in bed. Boosdoener zijn vnl schoenen.
Heb je ook hielbeschermers voor dus ga ik aan schaffen.

Fijn dat de duizeligheid minder is Fratema
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp