Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

lichaamsthermostaat defect?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
joge

lichaamsthermostaat defect?

Bericht door joge »

Altijd heb ik het koud of warm; zelden 'normaal'.

Heb jij dat ook?

Tips, trucs?

Hoe zou het komen?
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Dat heb ik ook Joge en tot nog toe heb ik geen oplossing gevonden.

Met deze kou zit in de huiskamer met de kachel hoog, dik fleecevest aan en een warme kop thee te bibberen van de kou.
:boos:

Zal wel bij MS horen want ik lees het hier vaker.
joge

Bericht door joge »

Da's ook niet normaal !

Hier 19 graden ; ik heb t koud.

Zet ik m op 20, breekt het zweet me uit...

Geen balans te vinden...:moe:
mari

Bericht door mari »

Ik heb het heel snel warm, te warm.
Maar.....heb ik het koud, dan word ik bijna niet meer warm...
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Kunnen jullie nagaan hoe ik me een week geleden voelde toen hier de cv ketel uitviel. Het heeft 3 dagen/nachten geduurd voor hij eindelijk gemaakt was. Maar ondertussen was de binnentemperatuur wel gedaald naar 13 graden.:eek:

Zoooooo koud. Ik kon me niet meer bewegen.

Soms heb ik het gevoel dat ik sindsdien de kou niet meer uit mijn lijf krijg.
Harriette66 † 16-07-2018

Bericht door Harriette66 † 16-07-2018 »

[QUOTE=joge;1098168]Altijd heb ik het koud of warm; zelden 'normaal'.



Heb jij dat ook?



Tips, trucs?



Hoe zou het komen?[/QUOTE]



Ik heb bij Ali inlegzolen gekocht die je middels een enkelbandje aansluit. Heerlijke warme voeten.

Mijn benen voelen savonds ijskoud aan, maar die zooltjes hen de ergste kou weg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Knillis

Bericht door Knillis »

Mijn thermostaat is eenzijdig stuk denk ik. Ik heb alleen last van kou.

Handen, voeten en het puntje van mijn neus zijn vrijwel altijd ijskoud.

Ik voel met nog altijd het best bij droog, zonnig weer en het liefst met een buitentemperatuur van boven de 20 graden.

Helaas moeten we nog lange tijd wachten voor het weer wat aangenamer wordt voor mij.

Helaas zijn er dan weer veel mensen die enorme last hebben van de warmte.

Ik geniet deze koude dagen volop van onze houtkachel. Een heerlijke warmte voor vrijwel de gehele benedenverdieping van ons huis. :D
Antoinette

Bericht door Antoinette »

[QUOTE]Ik geniet deze koude dagen volop van onze houtkachel. Een heerlijke warmte voor vrijwel de gehele benedenverdieping van ons huis. [/QUOTE]

Inderdaad Knillis, daar kan geen radiator tegenop. Ik ben maar een heeeeel kleine beetje jaloers. :D

Jammer dat je zover weg woont. Want anders was ik me komen warmen toen hier de kachel uitviel. ;)

Meid, geniet ervan.
greyde

Bericht door greyde »

Wat zitten we allemaal verschillend in elkaar. Ik heb het altijd te warm. Iedereen heeft het koud en ik puf. Ik loop de hele winter op blote voeten door huis:haha:
Mijn thermostaat klopt dus ook niet
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

De grondslag is vanuit de Chinese leer je balans tussen yin en yang. Een tekort aan Yin en/of een teveel aan Yang geeft hitte. En een teveel aan Yin en/of een tekort aan Yang geeft koude. Het hoeft dus niet zozeer een kapotte thermostaat te zijn, alswel een disbalans in je energieën. ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp