Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Slecht gebit ontstaan door MS

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Rijn

Bericht door Rijn »

Ha! Goed gedaan. Gefeliciteerd!
april

Bericht door april »

Gefeliciteerd! Ik ga ook 4 keer per jaar naar de mondhygiëniste en 2 keer per jaar naar de tandarts. Zij vinden het onverklaarbaar dat mijn gebit dit allemaal nodig heeft. Dank voor je info!
Dango

Bericht door Dango »

Goed nieuws , bedankt.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Gefeliciteerd !

Riwidi
Leonard

Bericht door Leonard »

Het probleem van een slecht gebit wordt veroorzaakt door CCSVI.
Een slechte doorbloeding van de nasopharynx heeft invloed op de immunologie en geeft aanleiding of schept condities die tot MS kunnen leiden (virale verspreiding);
maar het zal ook kunnen leiden tot een verminderde immunologie van de tanden en dan met name de kiezen.
een slechter gebit bij MS is algemeen bekend en ik ben het eerder al tegengekomen.

de volledige theorie over wat MS is en hoe het ontstaat staat op
[url]http://www.thisisms.com/forum/general-d ... ml#p253667[/url]
ik weet dat het concept en begrip wat ver voert voor hier maar ik vind het ook jammer dat neurologen CCSVI zo ver van zich afwerpen terwijl het wel zeker een factor van betekenis is voor het krijgen van MS
Knillis

Bericht door Knillis »

@ Keesje

Ik hoorde vanmiddag dat aan dit onderwerp maandag a.s. (24-10) aandacht wordt besteed in het programma Radar.

Er schijnen veel problemen te zijn met zorgverzekeraars m.b.t. sommige ziektebeelden en een slecht gebit.
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Wat? Is het nu al oktober?? :huh::huh:

:haha:
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

[QUOTE=D-Cheryl;1112612]Wat? Is het nu al oktober?? :huh::huh:

:haha:[/QUOTE]

Moest toch even goed kijken hoe je daarbij kwam. Maar ik heb het gevonden.:haha::haha:
Knillis

Bericht door Knillis »

Wat een blunder nou weer. Lekkere tipgever ben ik, daar heb je echt iets aan.:o

Sorry, moet natuurlijk 24-09 zijn :D
keesje

Bericht door keesje »

Bedankt voor de tip. Ik ga het zeker beluisteren. In het geval van mijn vrouw is het echt een kwestie van doorzetten geweest.

Zelf ken ik vrij aardig de weg in procedures doch een engelengeduld en niet willen opgeven is vaak een vereiste om alsnog je gelijk te halen. Een trieste constatering.

Uiteindelijk hebben wij na vele afwijzingen op papier een extra fysieke controle kunnen afdwingen waarna wij werkelijk op alle punten in het gelijk zijn gesteld. Het financieel belang gaat mogelijk de 10.000 euro overstijgen.

Een van de tips is een goed papieren dossier aan te leggen en wanneer het problematisch blijft contact op te nemen met het S.K.G.Z. De zogenaamde ombudsman voor de zorg. Zij nemen, waar mogelijk, de gehele dossiergang over en zijn vanzelfsprekend juridisch onderlegd.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp