Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Warmte intolerantie?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Dannifan

Warmte intolerantie?

Bericht door Dannifan »

Ik hoor momenteel weinig mensen over warmte intolerantie. Ik dacht ik er een eind vanaf was maar met de temperaturen van laatste week valt het toch weer tegen.

Hoewel het heel veel beter gaat dan een paar jaar geleden kan ik toch niet zo goed tegen de warmte van nu als ik dacht.

Zijn er meer die moeite hebben met het weer van de laatste weken?
Klick

Bericht door Klick »

de laatste weken no problem, maar nu met dat vocht erbij is mijn lijf niet blij..
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Jup, hierzo.

Bij dit soort temperaturen gaat er een streep door mn agenda en ga ik in de schaduw liggen en ik knuffel mijn icepack of leg hem op mn hoofd.

Vandaag viel wel mee trouwens. Gisteren was niet te doen.
Liselotje

Bericht door Liselotje »

Gisteren was te doen mits ik mij rustig hield.

Vandaag is het vochtiger en mijn lijf echt drama. Spierzwakte, tremoren, zenuwpijn etc.
Suzan

Bericht door Suzan »

Zo apart. Normaal kan ik niet tegen de warmte. Ik verander in een bak brinta.

Vandaag was het [B]27[/B] graden in de woonkamer en had ik het niet warm of onaangenaam. :huh:
Nergens last van. Volgens mij was het vandaag een erg droge warmte hier, want daar kan ik o.h.a. wel prima tegen.

Als ik inmiddels 1 ding weet, is het wel dat die ms mega-onvoorspelbaar is.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

[QUOTE=Suzan;1107609]
Als ik inmiddels 1 ding weet, is het wel dat die ms mega-onvoorspelbaar is.[/QUOTE]

dát ja......:huh::nerveus::moe:

(en ik heb last van de warmte én vooral het vocht...gruwelijk...)
Dannifan

Bericht door Dannifan »

"Als ik inmiddels 1 ding weet, is het wel dat die ms mega onvoorspelbaar is."

100% waar, de ene dag ga je lekker en de andere dag ben je niks waard, zaterdag met de warmte niks waard en zondag ging het wat beter zowaar.

Ik plan ook niets meer tegenwoordig, ik heb een lege agenda. Ik kijk gewoon hoe ik me voel en hoe het gaat als ik wat wil/moet doen. Gaat het niet dan jammer maar helaas,

Ik heb er al vrede mee sinds een tijd en ik heb er dan ook geen moeite mee als ik wat mis.
Rijn

Bericht door Rijn »

Hier ook; droge warmte oké. Klamme warmte zoals eer-
eergisteren (waarbij ik het gevoel heb dat ik kieuwen moet ontwikkelen) wal-ge-lijk. Als een dweil in een koude hoek gaan liggen en in de nacht gaan leven.
Liselotje

Bericht door Liselotje »

[QUOTE=Rijn;1107646]Hier ook; droge warmte oké. Klamme warmte zoals eer-
eergisteren (waarbij ik het gevoel heb dat ik kieuwen moet ontwikkelen) wal-ge-lijk. Als een dweil in een koude hoek gaan liggen en in de nacht gaan leven.[/QUOTE]


Dat snachts leven zou ik ook wel willen. Alleen heb ik een kleuter die echt overdag aandacht wil. Ik

Morgen wordt weer echt warm en broeierig helaas
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Tip als je een tuin hebt: zwembadje kopen waar jij ook in past en lekker in het water gaan liggen. Vindt kind leuk en jij blijft koel.

Ik heb er 1 van de kruitvat hij is 2 meter lang en 1 meter breed: 10 euro + opblaasmachine van 10 euro.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp