Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Medicijn tegen ms

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Racer

Medicijn tegen ms

Bericht door Racer »

Beste allemaal, vanmorgen (zondag, 1 juli) was bij het programma Busines Class van Harry Mens) een beleggingsmevrouw die wist te vertellen dat een bepaald bedrijf bezig was met een medicijn tegen ms. De resultaten van dat medicijn waren erg belovend en we konden maar beter allemaal gaan beleggen in dat bedrijf wanthaar toekomst zag er, daarom(?), goed uit. Weet iemand hier om welk medicijn het gaat (die mevrouw heette Betine Hafkamp oid)?
Suzan

Bericht door Suzan »

Bedoel je [URL="https://www.business-class.nl/nl/uitzen ... r_/id/2711"]Deze uitzending[/URL]?

Ik heb het niet gezien en ben ook niet van plan te investeren. Bovendien zie ik zo'n dame gewoon als een overbetaalde veredelde verkoopster, want dat doet ze tenslotte: Proberen iets te verkopen. :cool:
Racer

Bericht door Racer »

Ja, dat ; is haar inderdaad Suzan, verder niet zo sceptisch zijn hoor want zij zit daar in haar rol als beleggingsanalist en verder niet (zij heeft geen enkel belang WAARIN je gaat beleggen,alleen misschien DAT je gaat beleggen) . Mijn vraag blijft dus gewoon staan; het was een Zwitsers bedrijf en wie weet om welk medicijn het hier gaat!
Job

Bericht door Job »

ze heeft het over Roche, een farmaceutisch bedrijf. Waarschijnlijk gaat het over Ocrevus. (Ocreluzimab).
Racer

Bericht door Racer »

Zou goed kunnen, Neeltjep. Dankjewel
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik hoor liever vanuit de medische hoek dat er veelbelovende ontwikkelingen zijn dan een dame die een bepaald bedrijf wel ziet zitten en ons aan de aandelen wilt hebben.

p.s. Bij Harry Mens mag je alleen komen tegen een forse betaling als je wat te vertellen hebt.
Racer

Bericht door Racer »

Dannifan, vreemde reactie. Natuurlijk zegt die dame niets over de kwaliteit van dat medicijn, maar slechts dat er een behoorlijke markt voor is en de producent daarvan dus een winstpotentieel heeft. Dat was haar stelling en alleen daar had zij het over. IK wilde graag weten om welk medicijn het ging en wat de naam van die producent was. Vandaar mijn vraag. Trouwens, gezien de wat merkwaardige houding hier verbaast het me niet echt dat er weinig schot in de zaak zit. Jammer!
Merce

Bericht door Merce »

Ik weet het niet hoor. Maar de enige die merkwaardig reageert is in mijn optiek de topicstarter zelf.
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Racer;1109143]Trouwens, gezien de wat merkwaardige houding hier verbaast het me niet echt dat er weinig schot in de zaak zit. Jammer![/QUOTE]

Sorry. Maar hier moet ik dus even heel hard om lachen. Ik hoop maar dat je zelf niet door hebt wat je eigenlijk zegt. :haha:
Racer

Bericht door Racer »

Suzan, ben bang dat we (jullie en ik!) elkaar nooit zullen begrijpen; het verschil is eenvoudig TE groot. Beter dat onze wegen hier scheiden. Sterkte!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp