Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Bloedgroep en MS

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Dango

Bericht door Dango »

ik denk dat het niets uitmaakt gebaseerd op de verschillende bloedgroepen hier.

voeding lijkt mij een betere richting
Haas

Bericht door Haas »

Bij de laatste uitslag had ik AB+. ;)
Elenitsa

Bericht door Elenitsa »

0+
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Mensen proberen altijd verbanden te zoeken maar ik denk niet dat je het in een bepaalde bloedgroep moet zoeken. Leuk tijdverdrijf dit maar zinloos.
Ster

Bericht door Ster »

Interessant onderwerp maar het verschilt na mijn idéé toch wel erg.

Ik heb bloedgroep O negatief.

Hier dus vernomen dat i.v.m. MS er geen bloed gedoneerd kan worden.

(Reactie van Köln1985)

Geld dit voor iedereen met MS of persoonlijk.

Ik ben tegenwoordig niet meer bang voor naalden.

Maar wel snel duizelig.

Excuus i.v.m. toch iets off topic gaan.





Knillis

Bericht door Knillis »

Ik heb 0 positief en ben bloeddonor geweest. Maar ook ik heb te horen gekregen dat ik met mijn MS geen bloeddonor meer mag zijn. Nou weet is niet of het zo handig is om bloed te geven want ik sta regelmatig al niet echt stevig op m’n voeten met een draaiende grond onder me. Nee, in mijn geval beter van niet maar het mag ook niet meer (zo’n 24 jaar geleden) maar misschien mag het nu wel weer omdat regels wellicht veranderd zijn.
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik heb 0 positief en ben bloeddonor geweest. Maar ook ik heb te horen gekregen dat ik met mijn MS geen bloeddonor meer mag zijn. Nou weet is niet of het zo handig is om bloed te geven want ik sta regelmatig al niet echt stevig op m’n voeten met een draaiende grond onder me. Nee, in mijn geval beter van niet maar het mag ook niet meer (zo’n 24 jaar geleden) maar misschien mag het nu wel weer omdat regels wellicht veranderd zijn.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Maar wat lost zo'n onderzoek op vraag ik mij af.
Saara35

Bericht door Saara35 »

AB positief;)
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

[QUOTE=Knillis;n471489] ... maar het mag ook niet meer (zo’n 24 jaar geleden) maar misschien mag het nu wel weer omdat regels wellicht veranderd zijn.[/QUOTE]

Het mag nog steeds niet: [URL]https://www.sanquin.nl/veelgestelde-vra ... e+sclerose[/URL]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp