Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wenkbrauwen.

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Knillis
Hopelijk alleen de wenkbrauwen.
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

Je mag mijn wenkbrauwen en beenhaar en overige haren waar ik niet van gediend ben gratis komen afhalen.

Geintje:haha:

Maar serieus, ik wordt er gek van dat alles blijft groeien en ik zelf minder in staat ben mezelf netjes te verzorgen. Als troost krijg ik steeds te horen "Als je ouder wordt gaat het minder hard groeien" Nou, ik kan niet wachten tot ik er vanaf ben!
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Ben vitamine B12 gaan gebruiken en mijn wenkbrauwen komen weer terug! Dus Marja bedankt!
Kobus

Bericht door Kobus »

Thumb up ! 👍
Marja

Bericht door Marja »

Fijn dat je baat hebt bij het slikken van B12 :goed:
pokey

Bericht door pokey »

[QUOTE=MiSsty;1114628]Ben vitamine B12 gaan gebruiken en mijn wenkbrauwen komen weer terug! Dus Marja bedankt![/QUOTE]

binnen 10 dagen ??????

raar topic
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Ik was ook al aan het terugscrollen , dit kan toch niet binnen 5 dagen als ik goed tel ?

Riwidi
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp