Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lezing MS & cognitie nu online!

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Sara

Lezing MS & cognitie nu online!

Bericht door Sara »

De MSvereniging is goed bezig :D.

Hier vind je een opname van één van de lezingen uit de cognitietour met de MS-onderzoekers van VUMC of UMC Amsterdam zoals het geloof ik nu heet.

[url]https://msvereniging.nl/cognitielezing- ... ier-terug/[/url]

Chapeau in ieder geval!
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Bedankt; ga ik eens rustig bekijken.
Tevy

Bericht door Tevy »

Als ik je link volg, kom ik op een pagina van MSVN, maar zonder link naar een lezing. Ik heb de vraag per e-mail neergelegd bij hen. Of kan jij me al meer vertellen, Sara? ;)
Merce

Bericht door Merce »

Ik heb gisteren via de link in deze topic wel de lezingen kunnen bekijken.
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Merce;1114591]Ik heb gisteren via de link in deze topic wel de lezingen kunnen bekijken.[/QUOTE]
deel 1
[url]https://www.youtube.com/watch?v=vtABT7w ... e=youtu.be[/url]

de 2 volgenden staan rechts
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Op die pagina staan 3 linkjes: deel 1, deel 2 en deel 3. ;)

Bedankt voor het delen, erg interessant! Vooral die nieuwe MRI techniek, wauw.
Sara

Bericht door Sara »

Tevy,
[QUOTE=Tevy;1114586]Als ik je link volg, kom ik op een pagina van MSVN, maar zonder link naar een lezing. Ik heb de vraag per e-mail neergelegd bij hen. Of kan jij me al meer vertellen, Sara? ;)[/QUOTE]

op die pagina staan drie links, zoals anderen al schreven. Ongeveer in het midden staan ze, met

Deel 1
Deel 2
Deel 3

ervoor.
Tevy

Bericht door Tevy »

:o:o:o
Tjonge, dat ik dat niet gezien heb. Waarschijnlijk te laat/te donker (weinig contrast). Dank jullie wel!
Sara

Bericht door Sara »

[QUOTE=D-Cheryl;1114593]Op die pagina staan 3 linkjes: deel 1, deel 2 en deel 3. ;)

Bedankt voor het delen, erg interessant! Vooral die nieuwe MRI techniek, wauw.[/QUOTE]


Ja, dat vond ik ook spectaculair! Ik ben altijd erg terughoudend met laten doen van onderzoeken (en gelukkig kan ik dat met dat ook veroorloven, want rustige MS), maar hier had ik meteen het gevoel. DIE WIL IK OOK :D

Geen idee of ze dit dóen trouwens in het kader van eventuele behandeling, en wáár dan, en of het zinnig is. Maar WAUW!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp