Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

black holes

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

B-tje, je hebt dit topic geopend als vraag aan de neuroloog. Je topic bevat echter geen vraag. Wil je dat we dit topic verplaatsen naar het reguliere forum, zodat mensen kunnen reageren? Of is het echt specifiek voor de neuroloog? In dat laatste geval zou het fijn zijn als je een gerichte vraag kunt stellen. Let wel: een neuroloog kan online zonder je te kennen geen concrete info geven over jouw persoonlijke ziektebeeld en uitslagen.
B-tje

Bericht door B-tje »

Ik ben hier nog niet zo goed in.
Ik heb het aangepast
Kan het ook en bij de neuroloog en zo geplaatst worden?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Dank voor je aanpassing. Ik heb je vraag naar "regulier" verplaatst, omdat het blijkbaar niet de bedoeling was om hem hier te plaatsen. Als je geen reacties van deelnemers krijgt, kan hij altijd nog aan de neuroloog hier gesteld worden. En natuurlijk kun je hem ook aan je eigen neuroloog stellen.
Merce

Bericht door Merce »

Toen de "vraag" gepost werd bij de neuroloog afgelopen week ben ik gaan zoeken op internet. Ik was wel benieuwd naar die black holes.

Toen zag ik dat er een topic over is geweest op dit forum. Ik heb via google gezocht. De zoekfunctie op dit forum werkt niet bij mij.

[url]https://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=36918[/url]
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Dank Merce! De zoekfunctie werkt als de woorden hetzelfde zijn geschreven, wat zo te zien niet zo is bij het gevonden topic. Heel fijn dus dat je het hebt gevonden! De topics zijn samengevoegd.
Sara

Bericht door Sara »

Klinkt onheilspellend, 'black holes', maar die naam betekent volgens niet meer dan dat ze als donkere (zwarte) plekken verschijnen op een bepaald soort MRI-beeld.

Het zijn inderdaad plekken die na een ontsteking kapot zijn. Onherstelbaar. Dat betekent gelukkig niet per definitie dat je ook functieverlies hebt. Niet alle stukjes van je hersenen zijn even hard nodig en bovendien kan hun functie overgenomen worden door andere gedeeltes.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp