Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

port-a-cath

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Mien

Prille port a cath draagster

Bericht door Mien »

Prille port a cath draagster

ik heb net een PAC, dus ik kan nog maar van een infusie berichten, maar die berichten zijn erg positief! Makkelijk aan te prikken, het infuus kan sneller lopen..tzt kan manlief zelf aanprikken en zijn we niet meer afhankelijk van de thuiszorg
norsel

Bericht door norsel »

hoi hoi

dinsdag bij de neuroloog geweest en gisteren al bij de chirurg

en nu word (als alles goed gaat) 26 maart de port-o-carth geplaatst

groetjes
Mien

Lekker vlot!

Bericht door Mien »

Lekker vlot!

daar zit vaart in, Norsel!

Ik heb afgelopen zaterdag al zelf mijn port a cath aangeprikt, ik wil zelf graag zoveel mogelijk onafhankelijk zijn, dus die PAC biedt meer mogelijkheden (vrijheid!)
Joanna

Bericht door Joanna »

[QUOTE=Mien;837002]daar zit vaart in, Norsel!

Ik heb afgelopen zaterdag al zelf mijn port a cath aangeprikt, ik wil zelf graag zoveel mogelijk onafhankelijk zijn, dus die PAC biedt meer mogelijkheden (vrijheid!)[/QUOTE]

[COLOR="Indigo"][B]Helemaal goed!!! Zover ben ik / zijn wij nog niet...
Ik heb ook een (te) lage bloeddruk en tijdens het inlopen van de Gamma wordt die lager...
Afgelopen week was het bij aanvang 110 over 65 en op de helft van het infuus 70 over 55...:eek:

Ik weet niet zo goed hoe het thuis gaat als ik daar écht een probleem mee krijg...

@ Norsel:[QUOTE]hoi hoi

dinsdag bij de neuroloog geweest en gisteren al bij de chirurg

en nu word (als alles goed gaat) 26 maart de port-o-carth geplaatst

[/QUOTE]

Da's mooi! Ik hoop dat je er snel veel plezier van zult hebben!!!

[/B][/COLOR]
norsel

Bericht door norsel »

hoi hoi

gisteren de port-a-cath gekregen

het is niet zo gegaan als het moest gaan, ook hier waren de aders die ze moesten hebben moeilijk te prikken

ook zaten ze nog in de slagader maar gelukkig hij zit er in en ik hoop dat ik er alleen maar vanaf nu profijt van zal hebben

nog eens vraagje aan de mensen die ook een port-a-carth hebben, ik lees de hele tijd iets over een pasje wat je zou krijgen na dat je zo'n ding hebt hebben jullie dat gekregen ??

groetjes
Joanna

Bericht door Joanna »

[COLOR="Indigo"][B]
Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is... Ik wens je er veel plezier van!

Dat pasje...nu je het 'zegt'... daar heb ik ooit ook eens iets over gelezen...

Ik heb zo'n pasje niet gekregen...
Ik zal het toch eens navragen bij de betreffende vaatchirurg.[/B][/COLOR]
vlindie

Port-A-Cath

Bericht door vlindie »

Port-A-Cath

Lieve allemaal

Wie heeft er een Port-A-Cath,en kan mij zijn of haar ervaringen delen.

Alvast heel erg bedankt..........

liefs vlindie
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Ik krijg er 27 november eentje geplaatst dus kan nu nog geen ervaringen delen en ben ook wel nieuwsgierig naar de gebruikerservaringen.
vonne35

Bericht door vonne35 »

Ik heb 2 jaar een port a cath gehad en ik was er heel erg blij mee.
Ik heb nergens last van gehad. Ik was juist heel blij dat ik van al dat prikken af was.
Nu was het in 1x raak.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Ik krijg tegenwoordig fragmin ter voorkoming van trombose. Als ik een Porth-a-cath had gehad was dat waarschijnlijk gemakkelijker geweest.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp