Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

verhuizen naar nederland met ms

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Dannifan;1122650]Wij kunnen van alles roepen hier maar alle informatie die ze moet hebben kan ze gewoon opvragen ook.[/QUOTE]

als Belg ben je dan toch wantrouwig wat beleidsniveaus betreft :)

bij de gemeente opvragen, stad, provincie, vlaanderen, Vlaams gewest, federale overheid?
allemaal met eigen bevoegdheden, eigen papiertjes, procedures, soms overlappende bevoegdheden en de ambtenaren weten vaak zelf niet wat hun beleidsniveau eigenlijk doet :)
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

ik verwacht dat een werkgever, zeker als het een wat groter bedrijf is (dan HR), daarbij kan helpen. En anders de gemeente waar je gaat wonen; je zal vast niet de eerste zijn die daar vanuit het buitenland aan komt zetten ;)
Suzan

Bericht door Suzan »

Niet om negatief te doen, maar toen ik vanuit Duitsland weer terug naar Nederland wilde, heb ik dus geen greintje medewerking gehad van welke instantie ook.

Ik was zelf uit Nederland vertrokken en moest maar zien hoe ik een woning regelde en alles weer op poten moest krijgen.
Je wordt echt niet onder de arm genomen maar moet alles zelf uitvogelen en regelen.
En tja, dat is ook logisch dat je daar als volwassene zelf verantwoordelijk voor bent. :cool:
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=1207;1122688]als Belg ben je dan toch wantrouwig wat beleidsniveaus betreft :)

bij de gemeente opvragen, stad, provincie, vlaanderen, Vlaams gewest, federale overheid?
allemaal met eigen bevoegdheden, eigen papiertjes, procedures, soms overlappende bevoegdheden en de ambtenaren weten vaak zelf niet wat hun beleidsniveau eigenlijk doet :)[/QUOTE]

Dat is België dus, hier is het gelukkig iets beter geregeld.
Suzan

Bericht door Suzan »

En Mariella,

Weet je al meer?
Ik zie dat je al een tijdje niet op het forum geweest bent, heeft dat met de uitkomst van je sollicitatie te maken?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp