Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Pijnlijke schouder, nu ook pijnlijke knieën

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik heb verschillende jaren last gehad van mijn l.schouder, kon hem niet normaal optillen, slapen erop een uur of minder en dan deed het zo'n pijn dat ik er snel vanaf draaide.

Altijd last van gehad en de fysio kon er niet veel mee. Maar o wonder het is langzaam aan beter geworden en nu is het over.

Boven mijn hoofd tillen gaat niet maar met slapen geen pijn meer, jas aantrekken gaat ook weer goed dus ik ben een gelukkig mens.
tracy

Bericht door tracy »

2/8 naar de neuroloog. Na onderzoek, hoewel het niet typisch is, waarschijnlijk toch zenuwpijn. I.o.m. neuroloog gekozen voor een pred-kuur. Mocht dit niet het gewenste effect hebben kunnen we alsnog kiezen voor medicijnen. De 3-daagse kuur is gestart afgelopen maandag. Dus vandaag de laatste. Nu kijken of het de komende tijd het gewenste effect heeft. Eind september weer naar de neuroloog, kijken hoe het dan gaat.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp