Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Uitval handfunctie...!!

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Fratema

Schrikken!

Bericht door Fratema »

Schrikken!

vanmiddag belde dan toch de poli neurologie in de persoon van de MS-verpleegkundige. Ze had verontrustend nieuws.

Verhaal doorgenomen met de neuroloog en die denkt er wat minder luchtig over dan ikzelf: a,s, maandag van 's morgens tot diep in de middag een intensieve medische screening om het vermoeden van een TIA te bevestigen danwel uit te sluiten. In aanloop daarheen heb ik vanmiddag nog een spoeddosis bloedverdunners gehad en dat zal wel een blijvertje worden vrees ik.

Ik heb een belastende familieanamnese; moeder is jarenlang onder behandeling van een cardioloog geweest, vader is 17 jaar geleden overleden na een forse CVA (hersenbloeding)

Je begrijpt dat deze ontwikkeling hier is ingeslagen als een bom.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Wow, dat is wel even een ander verhaal! Ik snap dat je even van je padje bent nu. Wel goed dat ze het zo serieus nemen en meteen een screening hebben ingepland. Sterkte met de onzekerheden!
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

heftig! Heel veel sterkte!

Wat ik mij wel afvraag; dit is alleen via telefoon besproken? Je hebt geen arts gezien?

Ik zal duimen dat het alles met een sisser afloopt...:bidden:
Sara

Bericht door Sara »

Ai Frans, dat is schrikken!

Ik hoop dat het meevalt met het beloop. Of het nou MS is of een TIA, allebei ehm.. niet fijn :(.


Heel veel sterkte, om te beginnen tot maandag!
Knillis

Bericht door Knillis »

Sterkte Fratema, ik duim voor je en hoop dat het goed afloopt!
Elenitsa

Bericht door Elenitsa »

Oef dat is schrikken dan. Verwacht je dan helemaal niet meer.

Wel netjes en zorgvuldig, maar niet waar je op dat moment op zit te wachten. Ik hoop echt voor je dat het meevalt. Sterkte maandag (en de dagen daarna)
Bolletje

Bericht door Bolletje »

Fratema, mss moet je eens een prednison-kuurtje proberen van een paar dagen via een infuus. Zo’n kuurtje heb ik ook een paar jaar geleden gehad toen ik vergelijkbare klachten had als jij. Het heeft me goed gedaan en heb er geen restverschijnselen aan over gehouden. De kuur ging via mijn neuroloog en duurde, geloof ik, 3 dagen.
Sterkte!
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Wat vervelend om te horen. Ik kan me voorstellen dat het heel spannend is. Ik hoop dat ze maandag goed nieuws (voor zover dat mogelijk is) voor je hebben en dat het met een sisser afloopt.
Sterkte.
Job

Bericht door Job »

Veel sterkte, Fratema.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=Bolletje;1124650]Fratema, mss moet je eens een prednison-kuurtje proberen van een paar dagen via een infuus. [/QUOTE]

Ik zou eerst maar eens laten kijken of het inderdaad een tia was of niet... :(
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp