Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Elektronische Neus onderzoek in MST Enschede

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
D-Cheryl

Elektronische Neus onderzoek in MST Enschede

Bericht door D-Cheryl »

Hoi!

Naar aanleiding van een bericht op MS Web heb ik me opgegeven voor onderzoek in Enschede, bij het Medisch Spectrum Twente.

Ze onderzoeken daar of met zo'n "elektronische neus" een MS diagnose te stellen is, zodat het proces naar een diagnose ernstig verkort kan worden.

Ik heb nog niemand hierover gelezen op het forum, dus zal jullie volgende week vertellen wat ik ervan vond.

Bericht op MSweb: [URL="https://www.msweb.nl/actueel/oproepen/d ... sche-neus/"]https://www.msweb.nl/actueel/oproepen/d ... sche-neus/[/URL]
Klick

Bericht door Klick »

ik ben nieuwsgierig:cool:
Sara

Bericht door Sara »

Spannend! Ik ben ook benieuwd, naar je ervaring én naar de uitkomst van het onderzoek.
Billy

Bericht door Billy »

Kan me dat bijna niet voorstellen... Heel interessant.

Twente is voor mij nogal ver weg helaas :D
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Billy: dat denk ik dus iedere keer als er onderzoeken in Amsterdam aangekondigd worden. :haha:
Billy

Bericht door Billy »

Dan denk ik het ook :haha:
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Daar had ik inderdaad ook om gevraagd, ook tegen mij zeiden ze nee.
Misschien heb je donderdag tijd om met ons mee te gaan?
Ik stuur je een pb-tje.
Suzan

... waar is de "k" gebleven?

Bericht door Suzan »

... waar is de "k" gebleven?

:haha: Ik kijk net naar het forumoverzicht, en ineens valt m'n oog op een giga typefout waar iedereen blijkbaar al die tijd overheen heeft gelezen.... Kijk eens naar de topic-titel. :giegel:

(maar wellicht wel handig om even te corrigeren, handiger met zoeken in de toekomst. :cool: )
Klick

Bericht door Klick »

:haha: ja ik zag hem ook nie..n soort breingein :haha:
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Gecorrigeerd, lol! :haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp