Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Evo en blote benen

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
marbardan

Evo en blote benen

Bericht door marbardan »

Hoi,

Waarschijnlijk staat het vast al ergens in het forum, maar ik heb geen zin om te zoeken.

Ik zit nu voor het eerst in deze hitte met mijn evo’s om mijn blote kuiten, wat zit dit rot zeg.

Heeft iemand een tip wat ik kan doen om het plakken minder te laten zijn.

Bedankt alvast voor de tips
Suzan

Bericht door Suzan »

Het is bepaald niet charmant, en ook nog eens warm, maar ik vermoed dat je dan toch op de kniekousen/lange sokken terechtkomt... :sorry:
marbardan

Bericht door marbardan »

[QUOTE=Suzan;1125358]Het is bepaald niet charmant, en ook nog eens warm, maar ik vermoed dat je dan toch op de kniekousen/lange sokken terechtkomt... :sorry:[/QUOTE]

Ha fijn dan maar dat rotgevoel en plakbenen.:D, misschien ga ik n dunne panty proberen.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik zou het proberen met humor te benaderen, dus zeer opvallende, maffe kousen aantrekken.
Dan bezorg je mensen i.i.g. nog even een glimlach. :D

Want tja, die EVO's zijn toch al foeilelijk. Dan maar over-the-top. :tralala:
Knillis

Bericht door Knillis »

Evo’s zijn met dit weer een ramp maar als je ze nodig gaat het niet anders.

Pantykousjes kunnen misschien het ergste plakken tegenhouden.
marbardan

Bericht door marbardan »

:haha:[QUOTE=Knillis;1125362]Evo’s zijn met dit weer een ramp maar als je ze nodig gaat het niet anders.

Pantykousjes kunnen misschien het ergste plakken tegenhouden.[/QUOTE]

Mijn man gaat steigeren als ik met pantykousjes aan kom zetten. Sexueele afknappers noemt hij ze :haha:
Sharon

Bericht door Sharon »

Dat plakken is idd heel herkenbaar. Zo nu en dan draag ik hem toch en neem ik het plakken voor lief, andere keren doe ik een panty er onderaan.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik kreeg hier de tip om er een katoenen doekje in te stoppen. Nog niet geprobeerd, dus geen idee hoe dan precies.... Maar dan houd je wel de voorkant van je benen vrij van nog meer laagjes. Misschien plakt het doekje vanzelf wel aan je kuit? Hoef je het ook niet meer vast te zetten! :D
Knillis

Bericht door Knillis »

[QUOTE=marbardan;1125367]:haha:

Mijn man gaat steigeren als ik met pantykousjes aan kom zetten. Sexueele afknappers noemt hij ze :haha:[/QUOTE]

Alsof EVO’ s zo charmant staat :haha:

Knapt hij maar dubbel af, helaas pindakaas. Misschien ziet hij het minder als hij een zonnebril op zet. :cool:
Suzan

Bericht door Suzan »

Daarom. [URL="https://www.beslist.nl/products/cadeaus ... pi_kousen/"]Pippi Langkous[/URL]. Misschien gaat er wel een wereld open voor je man. :haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp