Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Evo en blote benen

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Zijn er geen Happy panty's, net zoals de Happy Socks. Zeker weten dat je dan opvalt.
Jildau

Bericht door Jildau »

Heb de kniekousen in rosé paars camel zwart en lichtblauw
Waarvan sommige met mooie steentjes!
Aangemeten en uitgegeven door mijn oedeemtherapeute
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Ik zou een lange kous over de EVO zelf heentrekken i.p.v. de kous aan je voet. Dat scheelt een hoop hitte en een plakkerig gevoel.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Maar dan plakt je kuit toch nog steeds aan je evo??
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ik heb geen evo, maar wel ooit kunststof rustspalken voor mijn polsen gehad, die ook plakten als de pest bij warm weer.

Ik heb even een a4-je in de binnenkant gelegd en zo de vorm nagetekend en dat uit katoen geknipt en met een paar kleine stukjes dubbelzijdig tape vastgezet aan de spalken.

Je hebt wel kans dat hij het verwijderen er wat plakrestjes op de evo achterblijven, maar die zijn met warm water en zeep en/of wat lijmrestenverijderaar (eerst even testen op het materiaal van de evo!) wel weer weg te krijgen.

En ik denk dat Mieke bedoelt eerst de kniekous over de evo doen en dan de evo aandoen, zodat je wel blote benen hebt, maar minder plakt. Zou je dus ook kunnen proberen.
arie2559

Bericht door arie2559 »

Die van mij zijn aan de binnenkant beplakt met stof. Ik dacht dat dat standaard was, maar gezien de reacties is dat niet zo.

Misschien kun je dat bij een schoenmaker laten doen?
Knillis

Bericht door Knillis »

Je kunt dat denk ik ook vragen aan de instrumentmaker die de EVO’s voor je gemaakt heeft. Bij mij hebben ze destijds in ieder geval het voetgedeelte voorzien van wat ze “polstering” noemen.

Misschien kunnen ze dat ook bij het beengedeelte doen? :???: ie weet is dat de oplossing.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp