Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Help! Ik zie plots dubbel...

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Antoinette

Help! Ik zie plots dubbel...

Bericht door Antoinette »

En dat na 23 jaar MS. En dat maakt me bang. Waar komt dit zo plots vandaan? Kan na 23 jaar de MS plots een opstoot geven door dubbelzien?

Heeft iemand hier ervaring mee?

(nu heb ik de afgelopen 3 jaar behoorlijk wat meegemaakt. Of het hiermee te maken heeft...)

De HA komt vanmiddag langs.
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik heb hier geen ervaring mee maar ik weet wel dat ook na 20 of zelfs 25 jaar zonder schubs je toch plots een terugval kunt krijgen.

Helaas is dubbelzien wel iets dat ook door MS kan worden veroorzaakt maar misschien zijn er meer oorzaken die ten grondslag liggen aan dubbelzien.

Het lijkt me zeer vermoeid maar ook angstig en ik wens je veel sterkte en beterschap.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Dank je Knillis. Ik kan morgen al terecht bij de neuroloog.Laten we er maar het beste van hopen. :bidden:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

De huisarts is al geweest en stuurt je door? Of moet de huisarts nog komen?
Antoinette

Bericht door Antoinette »

De HA is geweest en vertrouwde het niet. [I]Zij[/I] heeft er voor gezorgd dat ik zo snel terecht kan. De neurologie belde mij zojuist.
Knillis

Bericht door Knillis »

Sterkte en ik hoop dat het snel weer goed komt.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Ik moet zo meteen gaan. Van de ene kant ben ik blij dát ik zo snel terecht kan, anderzijds ben ik wel best zenuwachtig. :nerveus:

Dank je Knillis. :knuffel:
annette54

Bericht door annette54 »

sterkte straks bij de neuroloog!
maar positief blijven.:aai:
Antoinette

Bericht door Antoinette »

aardige arts én kundig. Ik 'moet' in de MRI. :eek: Nou ja, dat zat er dik in. Dan zet ik de claustrofobische gedachten maar op een zijspoor. Ik wil per slot van rekening weten waar ik aan toe ben.

wordt vervolgt....
annette54

Bericht door annette54 »

hoe eerder je duidelijkheid hebt over de situatie, hoe eerder er in oplossingen kan worden gedacht.
als daar de MRI voor nodig is, het zij zo.
sterkte en heb vertrouwen ! :aai:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp