Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Help! Ik zie plots dubbel...

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Anette 54 :knuffel:
Guybrush

Bericht door Guybrush »

Ik heb dit in een heel vroeg stadium gehad, hierbij kon ik niet zelfstandig lopen omdat mijn evenwicht ook erg slecht was.
Dit ging na een week of 2 weer weg en ben ik gelukkig weer helemaal van hersteld.

Heel veel sterkte!!
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Antoinette: Als ze een MRI van je hersenen maken, komt er een kapje met een spiegeltje over je hoofd. Via dat spiegeltje kijk je over je tenen heen, en zie je ook de ruimte waar de radioloog zit. Misschien heb je daardoor minder last van claustrofobie.
FreshLemon

MRI

Bericht door FreshLemon »

MRI

Bij mij is welleswaar dan (nog)geen MS vastgesteld.

Maar, ik kreeg een MRI scan in het Martinieziekenhuis gevestigd in Groningen.

Daar hadden ze ook een spiegeltje, maar dan met uitzicht op een tv waar national geographic opstond.

Groetjes
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Bedankt Jrs77 en FreshLemon. Lief van jullie om mij zo op te beuren.
:bedankt:
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik heb al een paar keer dubbel gezien. Bij mij was het nooit een oogzenuwontsteking, maar altijd waren de oogspieren aangedaan. Ze werkten niet meer goed samen.
Het is te oefenen, samen met de orthoptist, en anders kan een prismabril veel oplossen.

Komt goed Antoinette, heus. :knuffel:
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=FreshLemon;1126452]Bij mij is weliswaar dan (nog)geen MS vastgesteld.[/QUOTE]

Ik heb sterk het idee dat jij voor jezelf al besloten heb dat het MS is en dat het wachten alleen is op de diagnose.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Dannifan ik heb al [B]23 jaar [/B]MS.

D-Cheryl. Bedankt lieverd. :knuffel:
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=Antoinette;1126483]Dannifan ik heb al [B]23 jaar [/B]MS.

D-Cheryl. Bedankt lieverd. :knuffel:[/QUOTE]

Lees even op wie ik reageer graag.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

[QUOTE]Lees even op wie ik reageer graag. [/QUOTE]

Sorry Dannifan. :o Ik zie momenteel niet zo goed. Excuses.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp