Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Help! Ik zie plots dubbel...

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Antoinette

Bericht door Antoinette »

De HA heeft geregeld dat ik maandag met spoed bij de oogarts terecht kan.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Het is vrij goed gegaan. Ik werd geholpen door 2 kundige vrouwelijke artsen. Beide waren de mening toegedaan dat het geen oogzenuwontsteking is maar spieren die de oogbal aansturen. Ze hebben mijn linker brilglas afgeplakt met een prisma plakplaatje zodat ik veraf minder dubbel zie. Het werkt een beetje. Maar van dichtbij niet. Over een maand krijg ik een eyescan.
Fratema

Bericht door Fratema »

Ik ben er al jaren bekend mee. Sinds een jaar steeds vaker. Heeft alles te maken met vermoeidheid bij. Ook het gebruik van een nieuw medicijn (tegen neuralgie) is soms de oorzaak, Ik moet heel terughoudend doseren 's avonds anders heb ik echt een heel slecht beeld de dag erna.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Fratema, bedankt voor je bijdrage. Uit datgene wat je schrijft herken ik mijzelf. En tevens denk ik dat ik, uit jouw verhaal opmakend, 23 jaar geleden de juiste beslissing genomen heb om NOOIT medicatie te nemen. Wat 'goed' is voor het een, is slecht voor het ander. Enfin, de tijd zal het uitwijzen.
Klick

Bericht door Klick »

[USER="19773"]Antoinette[/USER] hoe is het met je? is je zicht al wat verbeterd?
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Lieve Klick. Lief dat je ernaar vraagt. Er is niets verbeterd.:ster: Ik moet 10 oktober voor de eye scan.Ben benieuwd wat dit gaat opleveren. Bedankt lieverd.:bedankt:
Klick

Bericht door Klick »

jeetje nog niks verbeterd dat is super vervelend zeg! 10 okt dat duurt ook nog ff en dan nog maar afwachten of je er wat aan gaat hebben pffff :o heftig k hoop dat ze wat kunnen fixen voor je!
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Ja Klick, ik word er een beetje moedeloos van. Niks lukt meer: schrijven,schilderen, tv kijken... Ik zie bijna niks. Ik ga soms al om 9 uur naar bed en lig dan wakker en te piekeren. Dit is gewoon niet leuk meer.:ster:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp