Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Na de zoveelste valpartij gisteren...

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Antoinette

Bericht door Antoinette »

[B]1207[/B] Bedankt voor je tip. Daar had ik zelf ook al aan gedacht.

A.s. dinsdagmiddag komt de ergo om de mogelijkheden te bespreken i.v.m. een trippelstoel. Hoera.

Hoop dat ik er eentje krijg toegewezen.

Morgen voor de eerste keer thuishulp voor bij het douchen. Opgelucht.
Er komt schot in de zaak.
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Antoinette;n471432][B]1207[/B]

A.s. dinsdagmiddag komt de ergo om de mogelijkheden te bespreken i.v.m. een trippelstoel. Hoera.

Hoop dat ik er eentje krijg toegewezen.

[/QUOTE]

Daar moet je niet voor bij de gemeente zijn, je ziektekostenverzekeraar vergoedt die. :cool:
Knillis

Bericht door Knillis »

Antoinette, bespreek met de ergotherapeute ook de aanvraag voor je rolstoel zou ik je adviseren. De ergo kan je daarin heel goed adviseren en ook richting WMO meer doen dan dat jij zelf kunt. Een ergo heeft veelal betere “ingangen” en kan ook meer druk op de gemeente zetten om de best bij jou situatie passende stoel te leveren.

Mijn ergotherapeute verzorgt ook altijd de aanvraag voor hulpmiddelen richting zorgverzekeraar of gemeente.

Hulp van de thuiszorg bij het douchen is echt geweldig. Ik word al een paar jaar 3 x per week geholpen met douchen door Buurtzorg en dat scheelt in mijn geval zo vreselijk veel energie. Ik heb er destijds lang tegenaan gehikt maar was uiteindelijk blij dat ik de knoop had doorgehakt. Ik hoop dat jij ook een positieve ervaring hebt met deze hulp.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

[I]Hulp van de thuiszorg bij het douchen is echt geweldig. Ik word al een paar jaar 3 x per week geholpen met douchen door Buurtzorg en dat scheelt in mijn geval zo vreselijk veel energie. Ik heb er destijds lang tegenaan gehikt maar was uiteindelijk blij dat ik de knoop had doorgehakt. Ik hoop dat jij ook een positieve ervaring hebt met deze hulp.[/I]

[B]Knillis. [/B]Ik keek er eerst een beetje tegenop maar nu zie ik er echt naar uit dat ik geholpen word. Toevallig ken ik de persoon die morgenvroeg komt. Lieve meid.

En wat de rest betreft heb je ook helemaal gelijk. Ik houd het in gedachte.

[B]Suzan [/B] bedankt voor je tip maar daar was ikzelf ook al achtergekomen. Ik laat het allemaal maar over me heenkomen.

Zojuist een ziekentaxi gereserveerd voor het ziekenhuis. Laat onze auto nou net kapot gaan.
Tja, oldtimers hè.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Wat waren die chauffeurs van het ziekenvervoer aardig en behulpzaam. Beslist voor herhaling vatbaar, Eigen bijdrage bij de CZ 103 euro per kalenderjaar. Een lachertje. Mijn oog is gelukkig iets verbeterd.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp