Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Onderzoek meegedaan

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Aletta

Onderzoek meegedaan

Bericht door Aletta »

Ha, ik heb een paar maanden geleden meegedaan met het onderzoek "Cognitieve achteruitgang bij mensen met multiple sclerose: de rol van GABA en glutamaat"
Prima ;-) maar ik had ooit ergens gelezen dat er een financiele bijdrage bij was van 15 (ofzo) voor het eerste deel en 300 euro (ofzo) voor het 2e deel. Nu heb ik het eerste deel gedaan, over het 2e stuk hoor ik niks meer (denk dat ik dus niet daaraan mee hoef te doen) en over de vergoeding voor het eerste deel heb ik niks meer gehoord. Weet iemand hier nog hoe het zat? Want het voelt zo stom om het VU te gaan mailen en dat vervolgens blijkt dat ik iets verkeerd begrepen heb ...
Aletta

Bericht door Aletta »

Ah al de brief gevonden die bij het onderzoek hoort. Ik had dus 25 euro aan VVV-bonnen gehad moeten hebben. Toch maar een mailtje achteraan gestuurd
Tevy

Bericht door Tevy »

Aletta, je hebt misschien al een reactie vanuit de VU? Ik kreeg na het tweede gedeelte de VVV-bonnen voor beide onderdelen. Wat betreft het tweede deel: gewoon vragen, hoor ;). Via mail werkt de communicatie goed (bij mij althans).

Succes!
Aletta

Bericht door Aletta »

Ik heb er ondertussen een mailtje heengestuurd, al een paar dagen geleden, maar nog geen antwoord.
Naar de onderzoeks'leider' Geen idee of dat de juiste persoon is maar dat emailadres had ik ...
Ik snap natuurlijk dat mensen druk zijn aan het eind van het jaar maar ondertussen vind ik het wel een beetje stom :-)
Elenitsa

Bericht door Elenitsa »

Heb je gemaild naar Marijn? Die is meestal niet zo snel met reageren is mijn ervaring ook.
Aletta

Bericht door Aletta »

Ja gister berichtje gehad van Marijn. Was probleem met de petscan dus het is allemaal vertraagt. Nu kijken ze wie er voor deel 2 in aanmerking komen en de tegoedbon voor 1e onderzoek komen ook nog.
Bolletje

Bericht door Bolletje »

,!!!
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Bolletje;n472647],!!![/QUOTE]

Nou, hier valt niks aan toe te voegen. :huh: :haha:

Bolletje

Bericht door Bolletje »

Klopt Suzan, had hier eerst iets neergezet maar heb dat later weggehaald omdat dat niet zo aardig was. Het komt erop neer dat ik dat ‘geneuzel’ niet iets vind voor een algemeen forum (want wat is de boodschap?). Daarnaast vind ik het sowieso vrij triest als je meedoet aan eoa onderzoek voor de daaraan gekoppelde financiële vergoeding!
Aletta

Bericht door Aletta »

Uhm Bolletje,
Mag ik even zeggen dat ik het vrij onbeleefd vind dat jij 'weet' dat ik aan dit onderzoek mee doe vanwege de financiële vergoeding, schijnbaar kan je dan uit mijn bericht halen, dat vind ik best bijzonder en kortzichtig.
Blijkbaar heb je je oordeel al klaar... jammer
Ik kan wel uitleggen waarom ik gekozen heb om de vraag hier te stellen. Ik ben dit onderzoek hier tegen gekomen en weet dus dat er meer mensen zijn die aan dit onderzoek hebben mee gedaan. Misschien kon iemand mijn vraag beantwoorden (en dat is dus gebeurd) Maar schijnbaar mag dat hier niet...

En als je het wilt weten, Ik heb al aan meerdere onderzoeken bijgedragen, deels omdat ik er iets beter van hoopte te worden, dus dat ik er wat (psychisch) aan had door mee te doen deels omdat ik een kleine bijdrage aan de wetenschap hoop te geven.
Dat er een vergoeding voor dit onderzoek was uitgeschreven heeft me eerlijk gezegd verbaast maar ze hebben er schijnbaar een reden voor. Als ik dit onderzoek had meegedaan vanwege de vergoeding zou ik juist al tijdens het onderzoek dat ter sprake hebben gebracht ipv na een paar maanden me af vragen hoe dat eigenlijk ook al weer zat
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp