Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Fysiotherapie ambulant

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Bolletje

Bericht door Bolletje »

Ja leeuwtje, dat is waar; nu is het lekker leeg ook, in een volgend leven moet je eigenlijk parkeerwachter worden!
mischa

Bericht door mischa »

IK ben het met moderator leeuwtje-nl eens, al die extra quotes komen de leesbaarheid niet ten goede. En af en toe wat wit is wel zo rustig voor het oog.
Bolletje

Bericht door Bolletje »

Mischa, het gaat er natuurlijk niet om of de door leeuwtje aangebrachte wijzigingen zinvol zijn. Het gaat erom dat zij/hij ongevraagd in andermans’ tekst rommelt, zonder dat daar een andere reden voor is dan haar/zijn smaak. Inmiddels zijn alle professionals, en mssers die wat te vertellen hadden, verdwenen van deze site. Je zou mss verwachten dat deze moderator hier lering uit zou trekken. Het tegendeel blijkt waar en dat maakt haar/hem volledig ongeschikt voor deze vorm van tijdbestedi g!
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Hallo Bolletje,

Volgens mij is het echt al jaren gebruikelijk om elkaar niet te quoten als het niet nodig is, juist omdat het sommige mensen stoort en de discussies er niet overzichtelijker van worden.

Dat Leeuwtje-nl die overbodige quotes dus weghaalt, is simpel onderhoudswerk dat gedaan wordt door moderators volgens de afspraken van het forum. Ik kan me niet voorstellen dat zhij er ineens de schuldige van is dat een gedeelte van de oud-leden niet mee is gegaan naar het nieuwe forum.
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik zou even bij je MS-verpleegkundige of neuroloog vragen wie zij aanbevelen. Mijn praktijk heeft op verschillende gebieden, waaronder MS, een samenwerking met het ziekenhuis.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp